Lista zmian w programie GoNet CRM



Aktywne moduły  



kwiecień 10, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1173 (wersja beta)
usprawnienia
  • w module rezerwacji zasobow (wersja mobilna) zmieniono sposób prezentacji informacji o kontrahencie tak aby uwzględniał konfigurację formy prezentacji kontrahenta (skrót / nazwa)

 
kwiecień 05, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1172 (wersja stabilna)
nowe funkcje
  • zmiany w modelu uprawnień w module rezerwacji zasobów - do systemu wprowadzono nowe uprawnienia określające dostęp do zasobów i rezerwacji ("Dostęp do wszystkich zasobów", "Dostęp do zasobów podwładnych", "Dostęp do wszystkich rezerwacji zasobów", "Dostęp do rezerwacji zasobów podwładnych"). Nowa funkcjonalność pozwala na dużo większą elastyczność podczas wdrożeń dotyczących tego modułu

  • na Grafiku rezerwacji zasobów wprowadzono nową funkcję - duże pole tekstowe (na panelu po prawej stronie) prezentujące uwagi do zaznaczonej rezerwacji może być teraz konfigurowalne. Wprowadzono parametr ("Szablon zawartosći panelu tekstowego - Rejestr rezerwacji zasobów") określający jego zawartość. Do dyspozycji mamy dane związane z samą rezerwacją, oraz zdefiniowane pola dodatkowe

  • moduł zadań wsadowych uruchamianych na serwerze został rozszerzony o nowy typ zadania - uruchomienie aplikacji konsolowej. Nowa funkcja pozwala na łatwiejszą rozbudowę ekosystemu GoNet o dedykowane rozwiązania. Nowy rodzaj zadania uruchamia wskazaną aplikację przekazując jej parametry określone w konfiguracji, a następnie przechwytuje wszystkie komunikaty jakie aplikacja wyświetla w oknie konsoli (obsługiwane jest wyjście standardowe oraz wyjscie błędów). Przechwycone komunikaty zapisywane są w szczegółach dotyczących każdego uruchomienia procesu. Kod wyjścia aplikacji (ExitCode) przyjmowany jest jako wynik działania zadania (Zakończenie powodzeniem (0), zakończenie z ostrzeżeniami (3) lub zakończenie z błędem (1)). Uruchamiane mogą byc klasyczne aplikacje konsolowe (napisane w dowolnym języku oraz w dowolnej architekturze), polecenia powłoki systemu Windows oraz skrypty *.bat

usprawnienia
  • do systemu wprowadzono parametr (Wartość projektu na podstawie zamówienia) umożliwiający określenie rodzaju wartości (netto vs brutto) branej pod uwagę przy zakładaniu projektu na podstawie zamówienia

  • GoNet CRM Map API zostało rozszerzone o dwie nowe właściwości: ShowLocator umożliwia wyświetlenie na mapie lokalizatora korzystającego z danych GPS udostępnianych przez przeglądarkę; CustomOnHead to nowa właściwość umożliwiająca dodanie kodu na końcu metody w której generowana jest mapa (window.onload)

 
marzec 12, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1171 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • rozbudowano Rejestr moich zadań - w widoku klasycznym. Dodano panel ze szczegółami (dane podstawowe, projektowe, serwisowe), treść, listę załączników powiązanych z zadaniem, oraz zarejestrowane na rzecz zadania prace

usprawnienia
  • GoNet CRM API zostało rozbudowane - w bibliotece umożliwiającej generowanie map na podstawie danych z systemu wprowadzono zmianę (property MergeMarkersCheckLayer) umożliwiającą scalanie makerów z uwzględnieniem warstwy na jakiej się znajdują (do tej pory jedynym kryterium scalania była lokalizacja)

  • działanie funkcji umożliwiającej pobieranie danych z GUS na podstawie numeru NIP zostało zmodyfikowane - teraz skrót nazwy ustawiany jest tylko w przypadku gdy w tym polu nie ma żadnej wartości

 
marzec 10, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1170 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • wprowadzono znaczące ułatwienie w pracy z kontrahentami - do paska bocznego można dodać akcję "Kartoteka kontrahenta" umożliwiającą szybkie przejście do kartoteki wybranego z listy klienta bez konieczności wyszukania go na rejestrze. Zawartość okna wyszukiwania kontrahenta jest konfigurowalna, dodatkowo w razie potrzeby można wprowadzić także warunki ogranicznające wyświetlaną listę. Nowa funkcja pozwala na wybór kontrahenta tylko w zakresie posiadanych uprawnień

  • nowa funkcja w pracy projektowej - do paska bocznego można dodać akcję "Kartoteka projektu" umożliwiającą szybkie przejście do kartoteki wybranego z listy projektu bez konieczności wyszukania go na rejestrze. Zawartość okna wyszukiwania kontrahenta jest konfigurowalna, dodatkowo w razie potrzeby można wprowadzić także warunki ogranicznające wyświetlaną listę (domyślnie to projekty nie archiwalne i nie zakończone). Nowa funkcja pozwala na wybór projektu tylko w zakresie posiadanych uprawnień

  • w module poczty dodano szybką akcję "Wyślij e-mail (Ctrl + M)" otwierającą okno wysyłki nowej wiadomości. Przed wyświetleniem formatki - program pozwala wybrać adresata e-mail z bazy danych. Okno wyboru może być personalizowane - możemy skonfigurować zawartość listy oraz określić warunki wpływające na zakres wyświetlanych danych. Nową akcję możemy dodać do paska bocznego, lub uruchamiać bezpośrednio z menu głównego programu

  • moduł Planów i prowizji został rozbudowany o możliwość monitoringu zdarzeń dotyczących pracy projektowej. Do standardu dodaliśmy możliwość definiowania wskaźników dotyczących projektów, szans sprzedaży oraz etapów projektowych. Nowe (~30) wskaźniki są dostępne dla różnych konfiguracji - wszystkie / otwarte / zamknięte / wygrane / przegrane, sama analiza może obejmować ilości / wartości oraz może dotyczyć poszczególnych operatorów lub wybranych grup pracujących projektowo. Wkaźniki dotyczące projektów oraz szans sprzedaży mogą także brać pod uwagę określoną grupę kontrahentów docelowych

  • dla kolumny "Termin przeglądu" na Rejestrze instalacji dodano pasek postępu wizualizujący okres jaki pozostał do wykonania przeglądu (aby postęp był widoczny należy ustawić wysykość wiersza na rejestrze, na minimum 20px, PPM > Dostosuj układ). Kolorystykę, oraz ilość dni zagrożenia można ustawić w konfiguracji programu - kategoria "Moduł serwisowy - interfejs".

usprawnienia
  • GoNet CRM API zostało rozbudowane - funkcja umożliwiająca otwarcie okna dodawania dowolnego obiektu biznesowego pozwala określić zakładkę oraz pole które będzie domyślnie aktywne po otwarciu formatki

  • zooptymalizowano działanie funkcji pozwalającej na wybór danych z listy. Teraz okno uruchamia się o wiele szybciej nawet przy bardzo dużych zbiorach danych (np 100 000 pozycji), a dodatkowo przyśpieszono także filtrowanie pozycji

  • do systemu wprowadzono parametr "Ostrzegaj przed wysyłką wiadomości e-mail bez tematu" - przy próbie wysyłki wiadomości e-mail z pustym polem Temat program wyświetli stosowne pytanie. Parametr jest domyślnie włączony

  • zmodyfikowano eksport danych z raportu aktywności - w przypadku wyboru nieprawidłowej lokalizacji zapisu aplikacja zasugeruje jej zmianę

  • do systemu wprowadzono parametr "Kolor dla tła bieżącego dnia na grafika zadań" pozwalający na dopasowanie kolorystyki grafika czasu pracy

  • w oknie edycji projektu / szansy sprzedaży poszerzno pole do wyboru fazy

  • zmodyfikowano działanie funkcji automatycznego zakładania karty kontrahenta na podstawie numeru NIP - teraz uzupełniane jest także pole Skrót nazwy

 
styczeń 07, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1169 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • GoNet CRM API zostało rozbudowane o możliwość wpółpracy z serwisem Geoapify - dostawcą usług związanych z mapami (m.in. geokodowania). Do systemu wprowadzono parametr "Domyślny dostawca usług geokodowania" pozwalający na określenie domyślnego providera

usprawnienia
  • funkcja "Dodaj etap projektu ..." dostępna w kontekście wiadomości e-mail została rozbudowana - okno dodawania poprzedza dialog wyboru projektu. Sposób prezentacji projektu na liście możemy określić w konfiguracji programu (parametr "Szablon nazwy projektu") domyślnie jest to nazwa projektu. Usprawnienie jest dostępne zarówno z poziomu listy wiadmości e-mail jak i z okna podglądu wiadomości

  • w module pól dodatkowych dla kontrolek typu: pole edycyjne, lista rozwijalna, data, wartość, muticheckbox oraz rekord dodano wizualne wyróżnianie (podświetlenie tła) w przypadku gdy pola są oznaczone znacznikiem wymagalności

  • w oknie edycjii danych użytkownika dodano skalowanie kontrolek

  • API GoNet CRM zostało rozbudowane o funkcję Geocode - służącą do geokodowania podanej lokalizacji (adresu) zgodnie z konfiguracją usług geolokalizacyjnych

 
grudzień 04, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1168 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • API GoNet CRM zostalo rozbudowane - z poziomu narzędzia dodano możliwość uruchamiamiania innych zainstalowanych już dodatków lub wydruków. Zmiana pozwala na jeszcze większe mozliwosći wykorzystania ekosystemu narzędzi i wydruków GoNet CRM

usprawnienia
  • do menu kontekstowego na Rejestrze wydruków została dodana funkcja ("Historia użycia") umożliwiająca sprawdzenie kto, kiedy i w jaki sposób korzystał z danego wydruku / narzędzia. Narzędzie prezentuje ostatnie 30 zarejestrowanych zdarzeń

  • rozbudowano API GoNet CRM w zakresie biblioteki do generowania map. W nowej wersji, do prezentacji danych na mapie wykorzystywana jest tylko biblioteka Leaflet.js (brak zbędnej zależności od serwisu MapQuest). Zmiana dotyczy także sposobu generowania markerów na mapie - teraz każdy marker z osobna może mieć przypisaną inną skalę (wielkość)

  • zmieniono kolejność sortowania zawartości listy rozwijalnej służącej do wyboru adresata w korespondencji seryjnej - jeśli do osoby kontaktowej przypisany jest więcej niż jeden adres e-mail to pierwsze miejsce na liście zajmuje zawsze główny adres

  • zmodyfikowano algorytm funkcji dostępnych w module planów i prowizji, nowa wersja pozwala na większe możliwości prezentacji danych, dla wskaźników dziennych np typu "minimum dzienne"

  • na Rejestrze urządzeń dodano kolumny ze skrótem nazwy kontrahenta i odbiorcy, numerem GSM osoby kontaktowej powiązanej z instalacją oraz nazwą miejsca instalacji. Rozbudowano także panel ze szczegółami - teraz zawiera on: nazwę instalacji, nazwę i numery urządzenia, nazwę miejsca instalacji, pełny adres miejsca instalacji o dane kontaktowe osoby z instalacji

 
listopad 19, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1167 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • na Rejestrze projektów dodano możliwość konfiguracji koloru tła dla wierszy (funkcja analogiczna do tej udostępnionej na Rejestrze kontrahentów). Systemowo kolor wiersza można być związany z: prowadzacym, typem, fazą, produktem, wynikiem, kontrahentem - a dodatkowo można jako źródło koloru wskazać zdefiniowane pole dodatkowe (słownik lub pole wyliczane). Za konfigurację mechanizmu odpowiada parametr "Kolor wiersza - Rejestr projektów". Ponadto dodano także wyróżnianie wpisów archiwalnych

  • na Rejestrze kontrahentów dodano funkcjonalność konfiguracji koloru tła dla poszczególnych rekordów. Nowa funkcja jest bardzo elastyczna - źródłem koloru może być wybrany systemowy atrybut kontrahenta (przypisany kolor, status, typ, źródło pozyskania, opiekun ...) lub pole dodatkowe (dotyczy pól słownikowych oraz wyliczanych). Dzięki integracji z modułem pól dodatkowych można zaimplementować dowolny scenariusz wizualizacji danych. W szczegolności możliwe jest automatyczne dobieranie tła na podstawie określonego algorytmu (wolumen sprzedaży, wiarygodność płatnicza, charakter współpracy, segment lejka sprzedaży ....). Konfiguracja źródła koloru odbywa się poprzez parametr "Kolor wiersza - Rejestr kontrahentów", dodatkowo możemy ustawić współczynnik rozjaśnienia wybranego koloru (parametr "Kolor wiersza - rozjaśnienie")

  • do systemu wprowadzono funkcję scalania  zmiennych słownikowych typu Miasto, Województwo, Państwo, dzięki temu usunięcie błędnie wprowadzonych zapisów sprowadza się do kilku kliknięć (nawet jeśli zmienne zostały już użyte). Porządkowanie dotyczy lokalizacji: kontrahenci, osoby kontaktowe, zamówienia, miejsca instalacji oraz projekty. Funkcjonalność dostępna jest w menu kontekstowym z poziomu rejestru zmiennych słownikowych

usprawnienia
  • w oknie dodawania / edycji etapu wprowadzono skalowanie kontrolek do wyboru projektu / etapu (ułatwienie w pracy z długimi nazwami projektów / etapów)

  • w oknie tworzenia wiadomości wewnętrznej na liście adresatów dodano znacznik określający czy dany użytkownik jest zalogowany

 
październik 12, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1166 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • zmodyfikowano proces tworzenia zamówień i ofert - generując ofertę lub zamówienie w trybie grupowym (z poziomu Rejestru towarów) do opisu pozycji trafia modyfikator powiazany z wybraną kartą towarową

  • do systemu wprowadzono parametr "Zezwalaj na wybór instalacji odbiorcy" po włączeniu którego w oknie dodawania nowego zlecenia serwisowego system pozwoli na wybór instalacji (a więc i urządzeń) w których kontrahent z zadania jest odbiorcą (a nie kontrahentem głównym)

    (GoNet_WWW 0.114.17.1315, GoNetDroid.apk 0.17.6.360)

  • tworząc zadanie lub projekt na podstawie zamówienia do treści kopiowany jest jego link - umożliwiając w ten sposób łatwe przejście do zamówienia źrodłowego

  • w obu kartotekach na zakładkach Sprzedaż oraz Zakup dodano kolumnę "Wyróżnik importu" ułatwiajacą analizę w przypadku importu danych z kilku programów fakturujących

 
wrzesień 28, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1165 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • do systemu wprowadzono parametr pozwalający na określenie czy generowane dokkumenty PDF będą spełniały wymogi formatu PDF/A

    (GoNet_WWW 0.114.17.1314)

  • w skrzynce odbiorczej e-mail na liście wiadomości dodano nowe kolumny (Rozpoznany kontrahent - skrót, Rozpoznany kontrahent - nazwa, Rozpoznany nadawca), kolumny są domyślnie niewidoczne

 
sierpień 05, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1164 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w module pracy projektowej dla pól: treść projektu oraz etapu zaimplementowano obsługę interaktywnych linków. Nowa funkcjonalność dostępna jest w oknie dodawania projektu / etapu, na rejestrach projektów / szans sprzedaży / etapów, w kartotece projektu / kontrahenta oraz na grafiku etapów

usprawnienia
  • na Rejestrze planów i prowizji dodano kolorowanie kolumn Plan, Typ, Operator oraz Grupa - wg korespondującego z daną kolumną koloru. Analogiczną wizualizację zastosowano także dla kolumny Operator - dla zakładki Licznik oraz Podstawa premii

  • API GoNet CRM zostało rozbudowane - teraz tworząc okno nowego zadania w systemie, możemy określić parametry związane z cyklicznością zadania

  • do systemu wprowadzono parametr "Wymagalność pola GSM" - dotyczący okna dodawania / edycji osoby kontaktowej. Funkcjonalność dostępna jest w wersji mobilnej i stacjonarnej systemu

    (GoNet_WWW 0.114.17.1313)

  • do systemu wprowadzono parametr "Kopiowanie prac do zadania - zadania cykliczne" określający czy podczas zakańczania zadania cyklicznego i tworzenia nowego zadania na jego podstawie, do nowego zadania mają być kopiowane zarejestrowane prace

  • na Rejestrze projektów dodano filtr po kodzie pocztowym

  • w module integracji z Microsoft Outlook zmieniono logikę działania dotyczącą przetwarzania wiadomości które zostały już uprzednio zaimportowane do CRM - teraz takie wiadomości nie trafiają do folderu z błędami

 
czerwiec 25, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1163 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w GoNet CRM API wprowadzono usprawnienia dla programistów - kontekst narzędzi dla Windows oraz Android został roszerzony o informacje takie jak lista podwładnych, lista grup czy domyślna grupa - zalogowanego operatora. Dodano także funkcje ułatwiające korzystanie z nowych zmiennych

    (GoNet_WWW 0.114.17.1312)

  • w oknie dodawania oferty menu kontekstowe do automatycznego wstawiania wartości skojarzonych z produktem / usługą zostało uproszczone (automatycznie ukrywane są puste wartości)

  • w Kartotece kontrahenta na zakladce Kontakty dodano funkcjonalność archiwizacji osób kontaktowych. Dodatkowo na Rejestrze kontaktów oraz w kartotece wprowadzono wyróżnianie wpisów archiwalnych (kursywa, szara czcionka)

  • zmieniono sposób sortowania listy do wyboru etapu projektowego (okna dodawania / edycji, skrzynka odbiorcza poczty e-mail, wiązanie faktur z projektami). W nowej wersji kolejność na liście jest powiązana ze skonfigurowaną formą prezentacji

  • w oknie kalkulacji rabatu dla pozycji oferty dodano podgląd wartosci brutto po rabacie

  • menu kontekstowe do zmiany pól dodatkowych z poziomu rejestru zostało podzielone na zakładki korespondujące z poszczególnymi polami. Nowa funkcja ułatwia odszukanie pola które chcemy zmienić - szczególnie jeśli na rzecz danego obiektu biznesowego zdefiniowano wiele pól (grupowanie jest domyślnie włączone, aby przywrócić poprzednie zachowanie systemu można użyć nowego parametru "Grupuj menu do zmiany pól dodatkowych wg zakładki")

 
maj 26, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1162 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze korespondencji oraz Rejestrze zadań dodano filtr po etapie projektu. Nowa funkcjonalność pozwala na łatwe dotarcie do zaplanowanych działań oraz zarejestrowanych aktywności prowadzonych w ramach tego samego etapu w różnych projektach

  • do systemu wprowadzono parametr "Format treści zadania tworzonego na podstawie korespondencji" określający strukturę treści zadania jeśli powstaje ono z korespondencji

  • w wersji mobilnej systemu wprowadzono usprawnienie umożliwiające dodanie do widoku listy uniwersalnej wyszukiwarki pozwalającej na przeszukanie wybranej tabeli wg kilku kryteriów jednocześnie (np skrót, nazwa, NIP, miasto ...)

    (GoNet_WWW 0.114.17.1309, GoNetDroid 0.17.6.358.1181)

 
kwiecień 01, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1161 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do systemu wprowadzono funkcjonalność szablonów tekstowych opartą o zmienne słownikowe. Możliwość wykorzystania predefiniowanych wzorców dostępna jest w oknie tworzenia korespondencji, zadań, wiadomosci wewnętrzych ... a także we wszystkich polach dodatkowych typu opis. System uprawnień został rozbudowany - dodano uprawnienia: "Dostęp do szablonów tekstowych" - decydujące o tym kto może korzystać z nowej funkcjonalnosci, "Dostęp do wszystkich szablonów tekstowych" - pozwalające określić czy dany operator może używać szablonów zdefiniowanych przez innych operatorów oraz "Dodawanie szablonów tekstowych". Wszystkie uprawnienia są domyślnie włączone. Nowa funkcja pozwala znacząco uprościć i przyśpieszyć powtarzalne procesy jakie zachodzą w każdej firmie (powtarzalne treści wysyłanych wiadomości e-mail, szybkie odpowiedzi, szablony zadań do wykonania, dane firmy, procedury itd itp). Edycja wprowadzonych wzorów możliwa jest z poziomu listy zmiennych słownikowych (słownik "Szablony tekstowe")

usprawnienia
  • rozbudowano możliwości API GoNet CRM dotyczące generowania map - dodając warstwę (AddLayer) możemy okreslić czy ma ona być domyślnie widoczna czy nie

  • w module pracy projektowej rozbudowano możliwość konfiguracji mechanizmu automatycznego przypisywania wiadomości e-mail do projektu na podstawie numeru zawartego w temacie. W nowej wersji wiadomość może zostać automatycznie przypisana do projektu, jeśli w temacie wystąpi numer projektu - bez żadnych ograniczników

  • we wszystkich obiektach biznesowych modułu serwisowego (instalacje, miejsca instalacji, urządzenia, przeglady) duże pola opisowe zostaly zaaktualizowane - dodano do nich obslugę linków, sprawdzania pisowni, szablonów ... Zmiany zostały wprowadzone też w rejestrach modułu, oraz w Kartotece kontrahenta

 
marzec 11, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1160 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • na Rejestrze towarów dodano zakładkę z informacją o towarach powiązanych z wybraną kartoteką. Dodatkowo wprowadzono możliwość zapamiętania rozmiaru / układu panelu ze szczegółami oraz aktywnej zakładki [Shift + ]

usprawnienia
  • w karcie towaru na zakładce Powiązane dodano kolumny z wartością danej pozycji - wyliczane jako ilość powiązana przemnożona przez cenę towaru

  • w oknie prezentującym konflikt w procesie replikacji - dla pól dodatkowych dodano opisy ustawione w konfiguracji systemu

  • dla pól dodatkowych typu lista słownikowa dodano możliwość edycji wybranej zmiennej bezpośrednio z poziomu okna (dodawania / poprawy) danego obiektu biznesowego - tryb edycji uruchamiany jest skrótem klawiaturowym Ctrl + Insert

  • grupowa zmiana wartości pól dodatkowych z poziomu rejestru powoduje zapis tej operacji w historii modyfikacji rekordu

 
marzec 02, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1159 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • dla kolumny "Termin przeglądu" na Rejestrze urządzeń, w Kartotece kontrahenta oraz w oknie podgladu Instalacji dodano pasek postępu wizualizujący okres jaki pozostał do wykonania przeglądu (aby postęp był widoczny należy ustawić wysykość wiersza na rejestrze, na minimum 20px, PPM > Dostosuj układ)

usprawnienia
  • zwiększono domyślną szerokość okna konfiguracji systemu

  • wprowadzono zmiany w zachowaniu Rejestru wydruków - dwuklik otwiera daną pozycję od razu do edycji, wprowadzono także domyślny limit ilości wyświetlanych rekordów

  • ułożenie kontrolek w oknie Kartoteki kontrahenta zostało zmodyfikowane. Dodano możliwość skalowania szerokości tej cześci okna która prezentuje dane podstawowe (oraz pola dodatkowe). Na pierwszej zakładce umieszczono informacje o adresie głównym, lokalizacji oraz kolorze kontrahenta. Nowy układ pozwala na wygodniejszą pracę z polami dodatkowymi - teraz domyślnie przeznaczone jest na nie więcej miejsca. Zmienione proporcje zawartosci okna możemy zapamiętać (Shift przy zamykaniu kartoteki)

  • menu kontekstowe do hurtowej zmiany wartości pól dodatkowych zostało ułożone alfabetycznie

  • zooptymalizowano i zunifikowano układ kontrolek w Kartotece projektu. Dodano informację o kolorze powiązanym z typem projektu. Lewa część okna może być skalowana (zapis proporcji = zamknięcie kartoteki z Shiftem). Nowy widok więcej miejsca przeznacza na pola dodatkowe, co pozwala na wygodniejszą pracę także przy mniejszych rozdzielczościach ekranu

 
luty 11, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1158 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w module serwisowym wprowadzono usprawnienie dotyczące monitorowania / planowania przeglądów urządzeń. Do systemu dodano możliwość określenia kolorystyki jaka zostanie użyta dla zasobów których termin przeglądu się zbliża (sami określamy ile dni przed - domyślnie 30 dni), wypada na dziś i już przeminął. Wyróżnieniu podlega tylko kolumna prezentująca termin. Nowa funkcja w połączeniu z możliwością grupowego planowania zadań serwisowych, znacząco ułatwia / przyśpiesza pracę

usprawnienia
  • funkcjonalność linków GoNet (dla Windows) została rozbudowana o obsługę predefiniowanych stałych dotyczących dat. Zmiana pozwala na konstruowanie linków które np uruchomią dany rejestr z filtrem okresu czasu ustawionym na bieżący tydzień roboczy / miesiąc itd itp

  • wprowadzono usprawnienia dotyczące jenoczesnej pracy z wieloma oknami (w szczególności na dużych monitorach). W obecnej wersji aplikacji możemy zapisać domyślny obszar roboczy dla poszczególnych okien systemu. Aby to zrobić - po przeniesieniu okna na wybrany obszar należy zamknąć formatkę przytrzymując klawisz Shift. Zaimplementowano także szereg optymalizacji związanych z rozmieszczaniem filtrów, oraz współpracą z funkcjami do układania otwartych okien - dostępnymi w systamach operacyjnych Windows 10 i Windows 11

  • w trakcie rejestracji nowego przeglądu z poziomu okna zadania serwisowego program automatycznie podpowiada serwisanta na podstawie zleceniobiorców zadania, a jeśli żaden ze zleceniobiorców nie jest powiązany z serwisantem to wówczas podpowiadany jest domyślny serwisant przypisany do urządzenia

  • w module pracy projektowej dodano parametr ("Ustaw adres projektu z adresu kontrahenta") określający czy przy zakładaniu / edycji projektu jego lokalizacja zostanie być automatycznie określona jako adres kontrahenta głównego

 
styczeń 23, 2023
GoNet CRM 5.114.1.1157 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • moduł zamówień i ofert został rozbudowany o funkcjonalność umożliwiającą podpowiadanie opisu zamówienia na podstawie jego kategorii. Domyślny opis dla danej kategorii można ustawić z poziomu edycji zmiennych słownikowych. W przypadku braku opisu skojarzonego z kategorią - pod uwagę brana jest wartość parametru "Domyślny opis". Funkcja dostępna jest dla wersji stacjonarnej i mobilnej systemu

  • dla podstawowych obiektów biznesowych w programie dodano wizualne wyróżnianie (na Rejestrach) w postaci koloru przypisanego do pola słownikowego kategoryzującego dany obszar (kontrahentci, zadania, korespondencja, dokumenty, instalacje, urządzenia, projekty, faktury ..)

usprawnienia
  • w Karcie operatora oraz na Rejestrze operatorów dodano pole "Domyślna grupa". Wartość ustawiona w tym polu zastępuje dotychczasowe parametry "Domyślna grupa operatora" oraz "Domyślna grupa operatora - Rejestr zadań i Planowanie czasu pracy". Zmiana lokalizacji zapisu tego parametru ułatwia przeglądanie / zarządzadzanie jego wartościami. Parametr ten odpowiada za domyślne ustawienie filtru "Grupa" na Rejestrach zadań, oraz (opcjonalnie) za domyślne wartości pola "Uprawnieni" w oknach dodawania kontrahenta, zamówienia, etapu

  • w module zamówień i ofert wprowadzono parametr (Wymagalność pola Kategoria zamówienia i oferty) pozwalający wymusić wybór kategorii

 
grudzień 30, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1156 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w module pracy zadaniowej dodano funkcję sprawdzania pisowni w treści zadania oraz aktywowano funkcjonalność linków (wewnętrznych / zewnętrznych)

  • moduł Ofertowania i zamówień został rozbudowany - dodano kolorystyczne wyróżnianie poszczególnych rekordów na rejestrze - w zależności od daty ważności, terminu realizacji oraz aktualnego statusu i stanu. W konfiguracji aplikacji dodano parametry pozwalające dostosować działanie algorytmu wyróżniania, do potrzeb danej firmy (kategoria "Oferty i zamówienia - kolory domyślne"). Każda oferta i zamówienie może posiadać jeden z czterech stanów: normalny, zagrożony, na dziś oraz przeterminowany. Określenie ofery / zamówienia jako zagrożonego konfigurowalne jest osobno dla ofert (wówczas brana jest pod uwagę data ważności) i osobno dla zamówień (wtedy znaczenie ma termin realizacji)

  • do systemu wprowadziliśmy ułatwienie dla osób korzystających z zewnętrznych programów pocztowych (Outlook, Thunderbird etc), każdy raport / wydruk można jednym kliknięciem wysłać przy użyciu zewnętrznej aplikacji jako załącznik w formacie pdf. Za aktywację nowej funkcjonalności odpowiada nowy parametr "Użyj zewnętrznego programu pocztowego do wysyłki"

  • moduł integracji z systemem Comarch Optima został rozbudowany o możliwość synchronizacji flagi aktywności kontrahenta. W opcjach programu możemy ustawić czy GoNet ma tylko archiwizować nieaktywnych kontrahentów, czy też dodatkowo przywracać z archiwum tych którzy zostali ponownie aktywowani

    (IWOptima 1.0.1156.101)

usprawnienia
  • na Rejestrze kontrahentów dodano akcje "Zwiń wszystko" i "Rozwiń wszystko" usprawniające przeglądanie danych w trybie pogrupowanym

  • w polu Uwagi w oknie dodawania / edycji kontrahenta, na Rejestrze kontrahentów oraz w Kartotece aktywowano funkcjonalność aktywnych hiperłączy (zarówno zewnętrznych (np adresy stron www) jak i wewnętrznych tzw linków GoNet)

  • w oknie dodawania / edycji zlecenia serwisowego do szybkich akcji dodano skrót do wprowadzenia nowego przeglądu urządzenia

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Kopiuj treść zadania do uwag przeglądu" określający czy Uwagi do przeglądu rejestrowanego w ramach zlecenia serwisowego mają zostać ustawione na treść zadania

 
grudzień 15, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1155 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w Kartotece projektu dodano (na zakładce Lokalizacja) mapę wizualizującą lokalizację realizacji

  • na Rejestrze zadań dodano filtr Grupa. Nowe kryterium wyszukiwania pozwala na wyświetlenie zadań których zleceniobiorcą (bezpośrednim lub pośrednim) jest operator należący do wybranej grupy. Filtr domyślnie przyjmuje wartość z konfiguracji systemu (parametr "Domyślna grupa operatorów - Rejestr zadań i Planowanie czasu pracy"). Co ważne - warunki generowane przez filtry Operator i Grupa łączą się jako logiczna alternatywa (wyświetlane są zadania spełniające kryterium filtra Operator LUB Grupa)

  • w oknie podglądu / edycji danych urządzenia dodano zakładkę Zadania. Na nowej zakładce mamy pełny wgląd w historie zleceń serwisowych przyjętych na rzecz wybranego urządzenia

usprawnienia
  • zmodyfikowano sposób działania parametru "Ustaw grupę uprawnionych przy dodawaniu oferty/zamówienia" - umożliwia on określenie sposobu ustawiania pola Uprawnieni przy tworzeniu zamówienia. Dostępne możliwości to: "nie ustawiaj", "z kontrahenta" oraz "z operatora". Ostatnia wartość oznacza że do pola Uprawnieni trafi wartość parametru "Domyślna grupa dla operatora"

  • na Rejestrze etapów projektu dodano kolumnę z datą wpisu etapu

  • na Rejestrze projektów dodano filtr Osoba - filtr bierze pod uwagę osobę główną projektu oraz osoby powiązane z projektem

  • w Kartotece projektu na zakładce Etapy oraz na Rejestrze projektów dodano kolumnę "Uprawnieni" prezentującą listę grup i osób uprawnionych do danych etapu

  • do systemu wprowadzono parametr "Ramy czasowe etapu muszą mieścić się w ramach projektu" (domyślnie włączony) pozwalający wyłączyć weryfikację ram czasowych etapów vs okresu trwania projektu

  • w Kartotece projektu dodano skrót do Grafika etapów projektu oraz uruchomienia akcji dodawania nowego etapu

  • w oknie wielokrotnego wyboru (wykorzystywanym m.in. w filtrach na niektórych rejestrach), wprowadzono ułatwienie - teraz klikając dwukrotnie na wybranej pozycji zamieniany jest stan zaznaczenia

  • do systemu wprowadzono parametr "Wymagalność pola Osoba w ofercie/zamówieniu" pozwalający na określenie czy wybór osoby zamawiającej jest obligatoryjny

  • do menu kontekstowego widoku zleceń serwisowych (wybranego urządzenia) dodano nowe akcje (Nowe zlecenie, Otwórz, Edytuj, Usuń, Eksportuj, Odśwież ...). Do widoku głównego wprowadzono nowe kolumny: Data oraz Zleceniobiorcy. Pierwsza prezentuje dzień planowanego rozpoczęcia realizacji zlecenia, a druga - wszystkich zleceniobiorców zadania (dla zadań grupowych będzie to lista operatorów). W belce grupującej wyświetlana jest ilość zleceń w ramach danej grupy, a dla kolumny numer zlecenia dodano podsumowanie prezentujące całkowitą ilość zadań. Wprowadzono także możliwość generowania wydruków oraz uruchamiania narzędzi w kontekście zaznaczonego zlecenia. Udoskonalony widok dostępny z jest na Rejestrze urządzeń, w Kartotece kontrahenta oraz oknie podglądu / edycji danych urządzenia

  • do Rejestru zmiennych słownikowych dodano funkcję eksportu danych do pliku xls

 
listopad 30, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1153 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • do systemu wprowadzono parametr "Zezwalaj na ujemną / zerową cenę towaru zadania", pozwalający na rejestrację towarów / usług powiązanych z zadaniem, bez konieczności określenia ich ceny jednostkowej. Parametr jest domyślnie wyłączony

  • akcja Wyślij e-mail dostępna z poziomu Kartoteki projektu > Osoby została rozbudowana o wybór etapu projektowego którego dotyczy redagowana wiadomość

  • mobilna wersja systemu została rozbudowana o obsługę domyślnych wartości pól dodatkowych, mobilny moduł poczty e-mail wspiera automatyczne wiązanie wiadomości e-mail z pracą projektową

    (GoNet_WWW 0.114.17.1298)

  • w module pracy projektowej wprowadzono usprawnienia w obszarze automatycznego przypisywania wiadomości e-mail do projektu. W nowej wersji aplikacji, mamy do wyboru dwie opcje - wiązanie na podstawie numeru etapu oraz wiązanie na podstawie numeru projektu. Ta druga opcja sprawdzi się doskonale w przypadku mniej skomplikowanych projektów. Funkcjonalność automatycznego wiązania wiadomości e-mail z projektem to bardzo popularne i często wykorzystywane narzędzie usprawniające pracę w firmach stosujących projektowe podeście do obsługi klienta. Dzięki niej - w sposób nie wymagający żadnego nakładu pracy - możemy "szufladkować" wątki komunikacyjne z właściwymi przedsięwzięciami, co znacząco poprawia czytelność informacji przechowywanych w CRM

  • moduł podstawowy systemu GoNet CRM został rozbudowany o funkcję automatycznego geokodowania danych adresowych kontrahenta. Nowa funkcjonalność jest wyzwalana przy wyświetlaniu zakładki "Adres" w Kartotece kontrahenta (warunkiej jest uzupełnienie danych adresowych klienta)

 
listopad 22, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1152 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • zakładka Adres w Kartotece kontrahenta została wzbogacona o mapę wizualizującą lokalizację siedziby kontrahenta (aby wizualizacja była aktywna kontrahent musi mieć wprowadzone współrzędne, można to zrobić ręcznie lub za pomocą narzędzia do automatycznego geokodowania danych adresowych)

usprawnienia
  • w menu głównym aplikacji dodano skrót do funkcji wysyłki wiadomości wewnętrznej

  • dodano możliwość określenia wartości domyślnej dla pól dodatkowych typu liczba zmiennoprzecinkowa

  • na Rejestrze zadań wsadowych, oraz Rejestrze logów zadań wsadowych do kontrolki prezentującej treść została dodana obługa linków (także linków GoNet). Dzięki tej zmianie, logika biznesowa implementowana poprzez zadania działajace w tle na serwerze, może raportować przebieg pracy z wykorzystaniem aktywnych odnośników

 
listopad 11, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1151 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • moduł Planów i prowizji został rozbudowany o nowe możliwości analizy danych. Do listy funkcji agregujących dodano funkjcę "Średnia dzienna (AVD)". Nowa funkcjonalność umożliwia bieżące monitorowanie realizacji wskaźników typu dzienna ilość spotkań / telefonów, dzienna wartość sprzedaży / ofert itp itp oraz definiowanie celów dla tych wskaźników. Nowa formuła sprawdza sie doskonale - w porównaniu do istniejącej funkcji "Średnia (AVG)" - w obszarach gdzie kluczowy jest ciągły monitoring danego zjawiska.

    Dodatkowo rozszerzono informacje prezentowane na wykresie wybranego planu. Wykres słupkowy "Realizacja 100%" prezentuje wyprzedzenie / opóźnienie realizacji względem bieżącego czasu. Dla planów kumulacyjnych na wykresie prezentowana jest także predykcja wyliaczna w oparciu o linię trendu.

    Nowe funkcjonalności pozwalają na błyskawiczną analizę bieżącego zaawansowania realizacji założonych planów - prezentując w formie graficznej ewentualne opóźnienia realizacji.

  • dla tekstowych pól dodatkowych dodano opcję "Link". Włączenie tego przełącznika owocuje tym że pole staje się aktywnym polem - po jego kliknięciu uruchamiana jest zawarta w nim akcja (może to być adres strony internetowej, adres e-mail lub link GoNet). Jeśli pole tego typu wyświetlane jest na Rejestrze - także można w nie kliknąć bez otwierania okna podglądu / edycji. Nowa funkcjonalność dostępna jest także w aplikacji mobilnej GoNet CRM

  • moduł serwisowy został rozbudowany o możliwość definiowania pól dodatkowych przy dla przeglądów i serwisów. Nowa funkcja umożliwia jeszcze lepszą parametryzację modułu na potrzeby użytkownika. Do dyspozycji mamy wszystkie rodzaje pól - logiczne, opisowe, wartościowe, słownikowe, a także zdjęcia czy pola wyliczane

usprawnienia
  • funkcja "Kopiuj ..." dostępna z poziomu Rejestru planów została rozszerzona o możliwość kopiowania kontrahentów i towarów powiązanych z planem źródłowym

  • menu kontekstowe na liście przeglądów wybranego urządzenia w Kartotece kontrahenta, zostało rozbudowane o standardowe akcje - umożliwiające wygenerowanie wydruku lub uruchomienie narzędzia użytkownika

 
październik 20, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1150 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • protokół GoNet URL został rozbudowany o możliwość uruchamiania aplikacji na komputerze użytkownika. Do systemu wprowadzono parametr (Konfiguracja schematu gonet://run) umożliwiający tworzenie krótkich linków. Dzięki nowej funkcjonalności w GoNet możemy przechowywać i łatwo używać prostych odnośników które przykładowo mogą uruchamiać program TeamViewer czy AnyDesk sparametryzowany tak aby od razu połączył się z komputerem zdalnym, wywołać okno połączenia VPN, lub uruchomić pulpit zdalny do wybranego komputera. System umożliwia integrację z dowolną aplikacją zainstalowaną na stanowisku użytkownika

  • w menu kontekstowym na rejestrach a także w obu kartotekach dodano akcję "Kopiuj link". Nowa funkcja kopiuje do schowka adresy wybranych rekordów w postaci linku gonet:// który następnie można użyć w module korespondencji (mail lub wiadomość wewnętrzna). Dodana akcja obsługuje tryb 'multiselect" - jednym kliknięciem można skopiować wiele linków.

    Aktywne hiperłącza mogą zostać użyte nie tylko w aplikacji ale także poza nią np w wewnętrznych systemach www, wiadomośćiach e-mail, czy mapach GoNet CRM. Kliknięcie takiego odnośnika spowoduje przejście do systemu CRM

usprawnienia
  • dodano rejestrowanie (na zakładce Modyfikacje) archiwizacji i dearchiwizacji zamówień i ofert

  • w module pól dodatkowych, wprowadzono nowy rodzaj kontrolki dla dużych pól opisowych. Dzięki tej zmianie, pola w sposób natywny integrują się z modułem sprawdzania pisowni, oraz wspierają osbługę linków (w tym także odnośników gonet:///)

  • w oknie dodawania / edycji zamówienia dodano akcję "Otwórz kartę towaru ..." dostępną dla zaznaczonej pozycji w specyfikacji

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Zmień Lp dla anulowanych pozycji" decydujący o tym czy po anulowaniu pozycji zamówienia ma ona zostać przeniesiona na koniec specyfikacji (Lp zmienia się na 9999). Parametr ma też zastosowanie przy wyborze wariantu zamówienia. Domyślnie parametr jest wyłączony

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Przenumeruj pozycje zamówienia po anulowaniu" decydujący o tym czy funkcja przenumerowania pozycji ma być automatycznie uruchomiona po anulowaniu / przywróceniu pozycji. Parametr ma też zastosowanie przy wyborze wariantu zamówienia. Domyślnie parametr jest włączony (zmiana działania programu)

  • na systemowym wydruku korespondencji dodano informację o załącznikach powiązanych z wybranym wpisem

  • podczas wiązania kartotek towarów / kontrahentów z planami, do wyboru są tylko plany aktualne oraz przyszłe. W obu przypadkach nie są brane pod uwagę plany z zaznaczonym znacznikiem "Zamrożony"

 
październik 09, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1149 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w module korespondencji wewnętrznej zaimplementowano obsługę hiperłączy - mogą to być linki do zasobów zewnętrznych (adresy stron www, ftp ...), adresy e-mail lub linki do zasobów GoNet (GoNet CRM deep link). Nowa funkcjonalność dostępna jest w oknie tworzenia nowej wiadomości, w wyskakującym powiadomieniu oraz na liście wiadomości wewnętrznych. Wprowadzenie tej zmiany pozwala w wygodny sposób przekazywać informacje na temat danych w systemie - poprzez osadzanie (dowolnej ilości) linków

  • rozszerzono możliwości aplikacji mobilnej GoNet CRM. Dedykowane formatki użytkownika mogą być teraz tworzone z wykorzystaniem nowych typów pól - umożliwiających wybór plików i zdjęć. Dla każdego pola do wyboru pliku można ustawić inny katalog startowy. Jeśli chodzi o zdjęcia - można je pobierać zarówno z aparatu jak i z galerii urządzenia. Co istotne - w przypadku galerii można za jednym razem wybrać wiele zdjęć. System daje także możliwość parametryzacji jakości dodawanych zdjęć

    (GoNet_WWW 0.114.17.1292, GoNetDroid 0.17.6.344.1139)

usprawnienia
  • w oknie podglądu karty towaru / usługi dodano możliwości wywołania dowolnego wydruku lub uruchomienia dedykowanego narzędzia użytkownika w kontekście wybranej kartoteki

  • możliwości aplikacji mobilnej GoNet CRM zostały znacząco poszerzeone dzięki implementacji obsługi tzw Android Intents. Nowe API pozwala na tworzenie szybkich akcji (w kontekście wybranego obiektu biznesowego) - uruchamiających dowolną aplikację zainstalowaną na urządzeniu. Oprócz uruchomienia innej aplikacji, możliwe jest także przekazanie jej parametrów z bazy danych GoNet - numeru telefonu, adresu e-mail, zapisanej lokalizacji itd itp.

    (GoNet_WWW 0.114.17.1292, GoNetDroid 0.17.6.344.1139)

  • ekosystem narzędzi aplikacji mobilnej został rozbudowany o integrację z Bazą Internetową Regon - dzięki temu możemy tworzyć narzędzia wykorzystujące dostępne w tej bazie dane - w szczególności np zakładać nową kartę klienta na podstawie numeru NIP

    (GoNet_WWW 0.114.17.1292, GoNetDroid 0.17.6.344.1139)

  • zmieniono sposób wizualizacji planów na wykresie - teraz linia wykresu koresponduje z funkcją agregującą wybraną dla licznika

  • rozbudowano Rejestr czasu pracy w ramach zadań - teraz za pomocy dodatków GoNet możemy go otwierać z dowolnie ustawionymi filtrami (np czas pracy wybranej grupy pracowników za poprzedni miesiąc etc)

 
wrzesień 19, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1148 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dialog wyboru pliku w wersji mobilnej systemu został rozbudowany o możliwość sortowania zawartości katalogu wg nazwy, daty modyfikacji oraz rozmiaru pliku

    (GoNetDroid 0.17.6.347)

  • usprawniono działanie aplikacji mobilnej w zakresie filtrowania wg pól dodatkowych wizualizowanych w postaci koloru. Teraz wybór koloru odbywa się przy użyciu dedykowanej listy kolorów na wersji mobilnej. Poprawiono także sposób wyświetlania pól dodatkowych tego typu w oknach podglądu / edycji - oprócz koloru prezentowana jest także powiązana nazwa

    (GoNet_WWW 0.114.17.1289)

 
sierpień 13, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1147 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do systemu wprowadzono dwa nowe parametry pozwalające na automatyczną aktualizację kursów walut oraz cen sprzedaży w procesie kopiowania zamówień i ofert. Parametr "Aktualizuj kursy walut przy kopiowaniu zamówienia" decyduje o tym czy w czasie kopiowania zamówienia, kurs waluty (o ile zamówienie jest walutowe) zostanie pobrany jako aktualny (z poprzedniego dnia roboczego). To ustawienie ma wpływ zarówno na kurs dotyczący waluty dokumentu jak i kursy dla pozycji walutowych. Aby proces zadziałał - w systemie muszą być wprowadzone aktualne kursy walut. Drugi parametr "Aktualizuj cenę sprzedaży przy kopiowaniu zamówienia" pozwala wymusić pobranie (z karty towaru) aktualnych cen wyjściowych w kopiowanym zamówieniu. Przy włączonym parametrze, aplikacja ustala poziom cenowy na podstawie parametru "Grupa cenowa na zamówieniach". Jeśli zalogowany operator ma uprawnienia do zmiany grupy cenowej - program pyta wg jakiego poziomu cenowego dokonać aktualizacji. W procesie kopiowania pozycji - aktualizacja nie jest dokonywana dla kartotek: z zerową ceną sprzedaży, z włączoną opcją "Nie aktualizuj ceny przy kopiowaniu ofert" a także dla pozycji walutowych dla których waluta pozycji jest różna niż waluta w karcie towaru

  • lista kartotek towarowych została rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności. Na panelu ze szczegółami oprócz pełnej nazwy wyświetlany jest także modyfikator powiązany z zaznaczoną pozycją. Dodatkowo wprowadzono także wizualizację zadań i załączników powiązanych z wybranym towarem

  • na Rejestrze towarów i usług dodano kontekstową akcję "Dodaj zadanie ...". Nowa funkcjonalność pozwala na szybkie wprowadzenie zadania powiązanego z zaznaczonymi pozycjami

  • funkcjonalność kopiowania zadań została rozbudowana o możliwość kopiowania towarów powiązanych z zadaniem. Za działanie mechanizmu odpowiada nowy parametr "Kopiowanie towarów przy kopiowaniu zadań", a zalogowany operator musi posiadać uprawnienia dostępu do towarów powiązanych z zadaniem, oraz prawo do dodawania towarów powiązanych

usprawnienia
  • na Rejestrze osób kontaktowych dodano możliwość filtrowania wg kodu pocztowego

  • GoNet CRM API zostało rozbudowane o funkcje dotyczące towarów w zadaniu. Zmiany umożliwiają tworzenie narzędzi użytkownika które wiążą towary / usługi z zadaniem

  • do systemu wprowadzono parametr "Zawsze wyświetlaj zakończone etapy - Rejestr projektów"

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Aktualizuj cenę zakupu przy kopiowaniu zamówienia" - po jego włączeniu podczas kopiowania oferty/zamówienia ceny zakupu produktów zostaną pobrane jako aktualne ceny zakupu z kart towarowych zamiast wartości z zamówienia źródłowego

    (GoNet_WWW 0.114.17.1288)

  • na systemowym wydruku faktury Pro-forma dodano pole Data ważności

  • w skrzynce odbiorczej oraz w oknie podglądu wiadomości e-mail zmodyfikowano procedurę obsługi linków - teraz otwierane są przy użyciu domyślnej przeglądarki internetowej

 
lipiec 20, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1146 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze moich zadań na dziś, dodano możliwość grupowego zakańczania zadań w widoku klasycznym

 
lipiec 19, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1145 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • Rejestry wizualizujące obiekty biznesowe, dla których możliwa jest prezentacja na mapie (kontrahenci, zadania, korespondencja, projekty, urządzenia ...) zostały rozbudowane o kolumny informujące o statusie geokodowania. Oprócz współrzędnych, przy każdym obiekcie wyświetlana jest informacja czy dla danego rekordu przypisane są współrzędne czy też może on być wyświetlony na mapie korzystając z dziedziczonej lokalizacji (wg miejsca instalacji urządzenia, wg lokalizacji projektu, wg adresu kontrahenta)

  • w oknie dodawania / edycji miejsca instalacji wprowadzono możliwość określenia lokalizacji. Na zakładce "Miejsca instalacji" w Kartotece kontrahenta, dodano także kolumny z wizualizacją przypisanych współrzędnych

  • na Rejestrze planów i prowizji dodano akcję kontekstową "Przelicz" umożliwiającą przeliczenie zaznaczonych planów (funkcjonalność dostępna z poziomu bazy głównej)

 
lipiec 17, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1144 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • wersja mobilna systemu została rozbudowana o obsługę predefiniowanego schematu gonet:// (android deep link). Nowa funkcjonalność oferuje możliwości analogiczne do zmian wprowadzonych w wersji stacjonarnej programu. Oprócz standardowych opcji (nawigacja po danych) na wersji mobilnej systemu możemy dodatkowo tworzyć linki umożliwiające uruchamianie zainstalowanych akcji użytkownika

    (GoNet_WWW 0.114.17.1287, GoNetDroid 0.17.6.344)

  • rozbudowano API dotyczące generowania map. Do systemu wprowadzono funkcjonalność scalania markerów - przydatną w sytuacji prezentacji obiektów które mają takie sama adresy (np kilka firm w jednym biurowcu). System automatycznie wykrywa obiekty o tych samych współrzędnych i scala ich opisy. Dodatkowo na markerze związanym z tą lokalizacją, umieszczana jest liczba obiektów

  • ekosystem GoNet CRM dla Windows został rozbudowany o obsługę schematu użytkownika (custom URL scheme) gonet://. Dzięki nowej funkcjonalności na stanowisku na którym jest zainstalowany (i uruchomiony) program GoNet możemy używać linków internetowych wskazujących na dane w programie. Nowy schemat pozwala między innymi na: otwarcie okna dodawania / edycji / podglądu rekordu, uruchomienie kartoteki kontrahenta lub projektu, otwarcie załącznika lub dokumentu, uruchomienie narzędzia użytkownika w dowolnym kontekście, wygenerowanie podglądu (wydruk/eksport do pdf) dowolnego wydruku dostępnego w systemie. Aktywne odnośniki mogą zostać wykorzystane do integracji GoNet z innymi aplikacjami działającymi na danym stanowisku. Linki mogą być także osadzane na wewnętrznych stronach internetowych, czy też być wstawiane do wiadomości e-mail wysyłanych/odbieranych przez GoNet. Połączenie tej funkcji z możliwością generowania map pozwala na tworzenie odnośników uruchamiających w programie GoNet konkretną funkcję - przykładowo z mapy prezentującej zaplanowane zlecenia serwisowe możemy przejść do podglądu danych konkretnego zadania w GoNet

    (GoNetURL 1.0.0.2)

 
lipiec 07, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1143 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w module Planów i prowizji wprowadzono funkcjonalność "Kopiuj na wybrany okres" - dzięki której prosto i szybko można sklonować skonfigurowane plany na np następny miesiąc / kwartał. Nowa funkcja działa także w trybie grupowym. W przypadku pozycji dla których zdefiniowano dodatkowe warunki lub eksta mnożniki - plany źródłowe dla tych elementów także są kopiowane. Domyślnie kopiują się także operatorzy, kontraheci, towary oraz wprowadzone pola dodatkowe

  • API GoNet CRM zostało rozbudowane o możliwość integracji z biblioteką LeafletJS - wiodącą platformą do generowania przyjaznych dla użytkownika map internetowych. Dodatkowo do systemu wprowadziliśmy funkcje pozwalające na skorzystanie z usług udostępnianych przez serwis MapQuest - w tym między innymi usługi translacji adresu na współrzędne geograficzne (geocoding) czy usługę wyznaczania trasy (routing). Dzięki nowym usprawnieniom system GoNet CRM może zostać rozbudowany o nowe widoki pozwalające spojrzeć na dane z geo-perspektywy. Wysoce elastyczny moduł rozszerzeń GoNet, pozwala na tworzenie dedykowanych narzędzi takich jak - prezentowanie danych (kontrahentów, zadań, instalacji, projektów ...) na mapie, geokodowanie wybranych obiektów biznesowych, analizy oparte o współrzędne geograficzne, generowanie map obrazujących zaplanowane / odbyte spotkania itd itp. Bibliotego LeafletJS działa także na wersji mobilnej systemu GoNet

    (GoNet_WWW 0.114.17.1283)

  • moduł automatyzacji przychodzącej poczty e-mail został rozbudowany o możliwości: asygnowania pracowników do poszczególnych wiadomości, flagowania i opisywania e-mail oraz przetwarzania załączników z przychodzących wiadomości. Automatyzacja tego obszaru codziennej pracy pozwala optymalizować bardzo wiele procesów w firmie np: automatyczne tworzenie zamówień na podstawie zapytań ofertowych, zakładanie karty klienta / projektu na podstawie zgłoszeń (np przez formularz internetowy) czy też zarządzenie grupami mailingowymi

  • moduł towarów powiązanych został roszerzony o możliwość wielokrotnego wiązania tego samego produktu / usługi z jedną kartą towaru. Za zmianę sposobu działania odpowiada parametr "Zezwalaj na wielokrotne wiązanie towaru z towarem". Nowa funkcjonalność dostępna jest na wersji stacjonarnej i mobilnej

    (GoNet_WWW 0.114.17.1283)

usprawnienia
  • Rejestr kontrahentów został rozbudowany o funkcje pozwalajace na analizę wolumenu wprowadzonych do systemu danych. Dodano filtr "Wpis" umożliwiający wylistowanie kontrahentów wpisanych w wybranym okresie oraz kolumny "Wpis  - rok", "Wpis - kwartał", "Wpis - miesiąc" dzięki którym możemy zrobić szybkie analizy - np ilości wprowadzanych kontrahentów przez wybranych pracowników w poszczególnych miesiącach itd itp

 
czerwiec 17, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1142 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w wersji mobilnej systemu dodano możliwość określenia nazwy generowanego pliku pdf - dotyczy to wszystkich standardowych wydruków i raportów, jak i narzędzi dedykowanych do generowania protokołów (serwisowych, instalacyjnych, odbioru itd). Dzięki tej zmianie - nazwa pliku dołączanego do wiadomości e-mail może zawierać np numer zlecenia serwisowego, lub dane klienta / zadania / urządzenia ... co w przyszłości ułatwia lokalizację wysłanego dokumentu

    (GoNet_WWW 0.114.17.1282)

  • rozbudowano model uprawnień dotyczący korespondencji w systemie. Do systemu wprowadzono uprawnienia "Dostęp do korespondencji podwładnych" (osobne dla rejestrów i kartotek) pozwalające na precyzyjne dostosowanie spektrum danych do jakich ma dostęp wybrany operator. Nowe uprawnienia można przydzielać na poziomie operatora lub grupy i są uwzględniane zarówno w wersji na komputer jak i urządzenia mobilne

  • w wersji mobilnej systemu dodano obsługę wyliczanych pól dodatkowych, wizualizowanych w postaci predefiniowanego koloru lub postępu. Nowa funkcjonalność pozwala na bardzo elastyczną konfigurację wyglądu list oraz okien edycji danych podstawowych obiektów biznesowych

    (GoNet_WWW 0.114.17.1280)

usprawnienia
  • moduł rejestracji zdarzeń systemowych został rozbudowany o logowanie operacji (dodanie / usunięcie) dotyczących pól dodatkowych

  • w oknie dodawania urządzenia wprowadzono wymagalność pola Typ

  • API systemu GoNet CRM zostało rozbudowane o możliwość wywołania okna realizacji częściowej zamówienia. System pozwala zarówno na otwarcie okna w trybie klasycznym (interfejs MDI) jak i w trybie modalnym - pozwalajac w ten sposób przechwycić wprowadzone do programu dane

  • model uprawnień modułu zamówień został rozbudowany o dwa nowe uprawnienia - Dostęp do Rejestru zamówień oraz Dostęp do szczegółowego rejestru zamówień. Nowe prawa dostępu pozwalają na precyzyjne określenie zakresu widoczności danych przygotowywanych ofert i zamówień w systemie

  • w oknie głównym aplikacji na pasku statusu dodano przycisk umożliwiający przełączenie aplikacji w tryb cichy

  • przy wprowadzaniu korespondencji z poziomu Rejestru faktur jako temat automatycznie ustawia się numer faktury

  • w oknie logowania dodano wyskakujące powiadomienie dotyczące udostępnienia nowej aktualizacji aplikacji

 
czerwiec 09, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1141 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • rozbudowano model uprawnień modułu analizy płatności. Do systemu wprowadzono nowe prawa pozwalające na bardzo precyzyjną parametryzację dostępu operatora do danych importowanych z systemu fakturującego. Wśród nowości znalazły się między innymi - możliwość wglądu w dokumenty handlowe swoich podwładnych, podział na dokumenty wg prowadzących płatnika i odbiorczy czy dostęp do danych sprzedażowych powiązanych z konkretnym projektem lub etapem projektu. Ponadto filtrowanie na rejestrach faktur (faktury, pozycje faktur, wpłaty) zostało poszerzone o filtr "Powiązane" pozwalajacy zdecydować czy chcemy przeglądać tylko dokumenty wybranego użytkownika czy też także te które są z nim pośrednio powiązane. Domyślną wartość filtru można ustawić w konfiguracji systemu

  • uprawnienia dostępu do danych kontrahentów zostały rozszerzone o nowy poziom - dodano uprawnienie "Dostęp do kontrahentów podwładnych". Dzięki temu możliwe jest teraz tworzenie wielopoziomowych struktur dostępu do danych bez konieczności nadawania uprawnienia dostępu do wszystkich kontrahentów

usprawnienia
  • w oknie podglądu danych etapu dodano możliwość generowania wydruków oraz uruchamiania narzędzi powiązanych z listą etapów projektu

 
maj 22, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1140 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • moduł analizy płatności został rozbudowany o możliwość definiowania (wyliczanych) pól dodatkowych do dokumentów sprzedaży. Nowa funkcja pozwala na umieszczenie dowolnych informacji bezpośrednio przy dokumentach na rejestrach faktur. Dzięki temu rozwiązaniu w bardzo prosty sposób można usprawnić wiele procesów dotyczących sprzedaży takich jak wysyłka dokumentów, udostępnianie faktur, windykacja należności ... Dodatkowe kolumny widoczne są na Rejestrze Faktur oraz w Kartotece kontrahenta / projektu. Dostęp do poszczególnych informacji może być precyzowany poprzez wygodny mechanizm uprawnień użytkownika:

  • integracja z systemem ERP XL została rozbudowana o możliwość eksportu danych. Zakres eksportowanych danych to: kontrahenci, towary oraz zamówienia. Opcjonalnie zamówienie GoNet może być od razu przekształcane do faktury sprzedaży

    (EWXL 1.0.0.5)

usprawnienia
  • na Rejestrze faktur dodano kolumny Projekt - prowadzący oraz Projekt - numer

  • w kontekście dokumentu sprzedaży / zakupu (Rejestr faktur, Kartoteka kontrahenta > Sprzedaż, Kartoteka projektu > Sprzedaż) dodano akcję "Korespondencja ..." umożliwiającą wyświetlenie zarejestrowanej korespondencji dotyczącej danej faktury

  • rozbudowano możliwości filtrowania wg operatora na rejestrach związanych z fakturami (faktury, pozycje, wpłaty) - możemy określić sposób powiązania operatora z dokumentem (operator wystawiający, przypisany pracownik, prowadzący kontrahenta, prowadzący odbiorcy, prowadzący projektu, prowadzący etapu)

  • na rejestrach dotyczących faktur (faktury, pozycje faktur, wpłaty) akcja Kartoteka kontrahenta została rozbudowana - jeśli uruchomimy ją w kontekście dokumentu dla którego kontrahent główny jest inny niż odbiorca - system poprosi nas o wybór klienta którego kartotekę chcemy wyświetlić

  • na Rejestrze kontrahentów wprowadzono wyróżnianie wpisów archiwalnych oraz dodano kolumnę Archiwum

 
maj 09, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1139 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze przeglądów i serwisów dodano możliwość wyszukiwania po treści zarejestrowanego wpisu

  • aplikacja importująca (GImport) została rozbudowana o możliwość importu zasobów wraz z przypisanymi do nich zdjęciami

    (GImport 1.0.1139.99)

  • na Rejestrze kontrahentów dodano kolumnę REGON

  • GoNet CRM API zostało rozbudowane o funkcje ułatwiające prace z polami typu czas. Dodano także możliwość łatwiejszej obsługi zmiany wartości w kontrolkach (dotyczy dedykowanych formatek użytkownika)

 
marzec 13, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1138 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • wyszukiwanie wg numeru urządzenia na Rejestrze urządzeń, jest teraz nie czułe na wielkość znaków

  • do systemu wprowadzono możliwość konfiguracji uniwersalnej drukarki PDF (np MS print to PDF), umożliwiając wysyłkę zamówień i ofert generowanych przy użyciu tego wirtualnego urządzenia

  • na systemowym wydruku dokumentu sprzedaży dodano opis pozycji importowany z zewnętrznego programu

 
luty 20, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1137 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w module integracji z ERP Comarch XL dodano szereg usprawnień. W imporcie towarów, pole Opis importowane jest do pola Modyfikator w GoNet, typ kartoteki importowany jest to korespondującego pola Rodzaj (pole Grupa towarowa może być więc wykorzystana w dowolnym celu), pole Symbol importowane jest do pola Kod (P/N). W imporcie nagłówków dokumentów dodano pobieranie pola opis, a dodatkowo do pola z numerem obcym (kolumna Dokument na Rejestrze faktur) wstawiany jest numer obcy zamówienia źródłowego (na podstawie którego wygenerowano dokument w CDN XL). Do importu pozycji dokumentu dodano kolumnę opis pozycji

    (IWXL 1.0.1137.42)

  • do konfiguracji systemu wprowadzono nowy parametr (Kopiuj numer oferty do schowka po dodaniu) którego włączenie zaowocuje tym że po zapisie nowej oferty, jej numer zostanie skopiowany do schowka

  • na Rejestrze wydruków dodano kolumnę "Ostatnie użycie" wyświetlającą datę i czas ostatniego użycia (wydruku / uruchomienia) danego narzędzia lub raportu

 
styczeń 11, 2022
GoNet CRM 5.114.1.1136 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze osób kontaktowych dodano możliwość wyświetlenia pełnych danych adresowych kontrahenta

  • na Rejestrze użytkowników dodano kolumnę "Podwładni" wyświetlającą podwładnych danego operatora, oraz kolumnę "Sesje" wizualizujna aktualną liczbę otwartych sesji użytkownika

  • dodano możliwość filtrowania wg operatora w widoku Zadania na dziś (zakres danych widocznych dla operatora wynika z jego uprawnień)

 
grudzień 30, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1135 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w historii kontrahenta (kartoteka, rejestr) dodano wizualizację powiązania produktu z kontrahentem

 
grudzień 19, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1134 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w dedykowanych formatkach użytkownika wprowadzono (wersja mobilna systemu) ułatwienie przyśpieszające podawanie wartości liczbowych. Zmiana pozwala na budowanie efektywnych interfejsów do rejestracji danych - inwentaryzacji / zbierania zamówień / rejestracji dostaw etc.

    (GoNetDroid 0.17.6.336)

  • na Rejestrze osób kontaktowych dodano kolumnę z kodem pocztowym kontrahenta

  • w module wydruków dodano możliwość określenia dodatkowych adresatów dla wiadomości e-mail zawierającej plik raportu wysyłanego jako dokument pdf (zmienne WYSLIJ_SERYJNI_IDKONTAKTU_DO, WYSLIJ_SERYJNI_IDKONTAKTU_DW, WYSLIJ_SERYJNI_IDKONTAKTU_UDW, WYSLIJ_SERYJNI_IDKONTAKTU_ND)

  • usprawniono pracę z załącznikami - po zapisie pliku system proponuje otwarcie jego lokalizacji w oknie eksploratora Windows, dodano także możliwość zapisu pliku w trybie dodawania

 
grudzień 14, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1133 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • nowe możliwości w zakresie tworzenia zamówień i ofert na podstawie zadań - dodano funkcję automatycznego przekształcania wielu zaznaczonych zadań do jednego zamówienia. W zależności od konfiguracji programu, do specyfikacji zamówienia trafiają dane z zakładki Towary i / lub Prace. Nowa funkcjonalność dostępna jest z wielu poziomów - z kartoteki kontrahenta, wszystkich rejestrów zadań, kartoteki projektu, okna podglądu zadania. Proces generacji jest konfigurowalny (nowe parametry: "Kopiowanie numeru zadania do zamówienia", "Kopiowanie towarów zadania do specyfikacji zamówienia", "Kopiowanie prac zadania (zakładka Rozliczenie) do specyfikacji zamówienia", "Sumuj ilości przy tworzeniu zamówień na podstawie zadań")

  • rozbudowano możliwości modułu Towary - w Kartotece kontrahenta. Podczas wiązania produktu z klientem, możemy teraz określić takie parametry jak domyślna cena, ilość, rabat. Można w ten sposób definiować np cennik kontrahenta, lub domyślne ilości zamawianych / zakupionych produktów. Do systemu wprowadzono nowy parametr "Domyślna cena przy wiązaniu towaru z kontrahentem" umożliwiający określenie która cena ma być podpowiadana w oknie dodawania nowego wpisu. Dodano także opcję kopiowania wpisów (nowy parametr "Kopiowanie pól dodatkowych - towary kontrahenta" decyduje o tym czy w czasie kopiowania powielone zostaną wartości pól dodatkowych"). Do systemu wprowadzono odrębne uprawnienie "Edycja towarów kontrahenta" dzięki któremu możemy określić którzy użytkownicy (lub grupy) mają prawo edycji danych umieszczonych na tej zakładce. Dodano nowe kolumny z informacją kto i kiedy wprowadził / zmodyfikował dane. Bezpośrednio z poziomu zakładki Towary, możemy przygotować zamówienie dla klienta z wykorzystaniem wszystkich umieszczonych na niej parametrów (cena, ilość, rabat). Nowe okno edycji danych produktu powiązanego z kontrahentem, pozwala teraz na wprowadzanie / edycję wartości pól dodatkowych - analogicznie do pozostałych miejsc w systemie.

usprawnienia
  • w oknie edycji grup użytkowników, na liście operatorów należących do grupy dodano informację o tym czy konto użytkownika jest usunięte lub oznaczone jako archiwalne

  • z poziomu okna dodawania korespondencji wprowadzono możliwość utworzenia powiązanej wiadomości wewnętrznej

  • w module wydruków dodano możliwość parametryzacji nazwy pliku raportu wysyłanego mail'em jako dokument pdf, oraz lokalizacji gdzie plik będzie zapisany (zmienne WYSLIJ_KATALOG, WYSLIJ_PLIK)

  • na Rejestrze faktur szczegóły rozbudowano możliowści filtrowa wg grupy kontrahentów - teraz można określić czy filtr ma dotyczyć nabywcy, odbiocy czy też obu

  • na Rejestrze faktur szczegóły dodano kolumnę "Zysk jednostkowy" wyliczaną jako różnica jednostkowej ceny sprzedaży oraz jednostkowej ceny zakupu

 
listopad 23, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1132 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • ujednolicono wizualizację słownikowych pól dodatkowych (z ustawionym kolorem) z polami typu kolor

  • w oknie dodawania korespondencji seryjnej, na liście wyboru adresata dodano kolumnę ze skrótem nazwy kontrahenta

 
październik 21, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1131 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Wyświetlaj wielo/cało-dniowe zadania na grafiku" - pozwalający tak skonfigurować Rejestr moich zadań, aby w części graficznej wyświetlane były zadania wielodniowe i całodniowe (domyślnie te zadania wyświetlane są na liście po prawej stronie). Do grafiku zadań dodano obsługę podwójnego kliknięcia na osi czasu - powodującą dopasowanie widoku do wielkości ekranu

  • w Rejestrze oraz w Grafiku etapów projektu rozbudowano możliwości fitlrowania. Dodano filtr po grupie operatorów uprawnionych do etapu który działa w trybie multiwyboru. Filtr po operatorze otrzymał także możliwość wybrania większej liczby użytkowników systemu. Do programu wprowadzono parametr "Ustaw filtr Odpowiedzialny na zalogowanego operatora" możliwiający automatyczne włączenie lub wyłączenie podpowiadania filtra Operator po wejściu na rejestr/grafik

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Przejdź do kartoteki po dodaniu projektu" (domyślnie włączony) określający czy po założeniu nowej karty projektu, ma automatycznie zostać otwarta jego kartoteka

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Przejdź do kartoteki po dodaniu kontrahenta" (domyślnie włączony) określający czy po założeniu nowej karty klienta, ma automatycznie zostać otwarta jego kartoteka

  • GoNet CRM API zostało rozbudowane o funkcjonalność klienta usług sieciowych REST. Dzięki nowej funkcjonalności system można z łatwością integrować z dowolnymi usługami tego typu dostępnymi w sieci. Nowe API może być wykorzystywane zarówno w aplikacji Windows, usłudze działającej w tle na serwerze oraz w wersji mobilnej systemu CRM

    (GoNet_SRV 1.0.1131.171, GoNet_WWW 0.114.17.1274)

  • do systemu wprowadzono nową funkcjonalność ułatwiającą pracę projektową. Nowy parametr "Domyślny etap - Dodawanie projektu" pozwala tak skonfigurować program aby dodając nowy projekt automatycznie zakładany był nowy etap (pola "Rozpoczęcie", "Zakończenie", "Priorytet", "Prowadzący" ustawiane są tak jak w zakładanym projekcie)

usprawnienia
  • na Rejestrze przeglądów wprowadzono możliwość parametryzacji domyślnie wyświetlanego zakresu dat

  • do systemu wprowadzono nowe uprawnienie "Eksport rejestru produktów powiązanych z projektem" oraz funkcjonalność eksportu (*.xls) dostępną z poziomu zakładki Produkty w Kartotece projektu

  • na Rejestrze Moich Zadań dodano wyróżnianie zajętego czasu na grafiku

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Wyróżniaj także dni dla zadań wielodniowych" konfigurujący zasadę wyróżniania dni w kalendarzu (Rejestr Moich Zadań). Po włączeniu parametru będą wyróżniane (bold) także dni na które nie mamy zaplanowanych żadnych zadań, ale dla któych trwają nasze zadania wielodniowe

  • w Rejestrze Moich Zadań dodano filtr Przeterminowane (domyślne ustawienie wynika z parametru "Zawsze wyświetlaj przeterminowane zadania")

  • dodano nowe funkcje do modułu GoNet CRM API - WybierzUprawnionych oraz SprawdzUprawnienia. Nowe funkcje ułatwiają tworzenie dedykowanych narzędzi umożliwiających edycję grup / operatorów uprawnionych do wybranych obiektów biznesowych

  • w oknie dodawania nowego projektu na zakładce Etapy - dodano funkcjonalność umożliwiającą określenie listy operatorów oraz grup którzy będą uprawnieni do wybranego etapu zakładanego projektu

  • do systemu wprowadzono parametr (domyślnie włączony) "Zawsze wyświetlaj przeterminowane zadania - Rejestr moich zadań" mający wpływ na to czy w widoku startowym zawsze będą wyswietlane zadania przeterminowane (których termin realizacji już upłynął a nie zostały jeszcze zakończone)

  • do programu wprowadzono nowy parametr "Zawijaj tekst - nagłówek rekordu" dotyczący Grafika etapów projektu. Parametr można zmieniać poprzez okno konfiguracji aplikacji, lub z poziomu menu kontekstowego dostępnego w lewym górnym rogu grafika

  • w grafiku etapów projektowych wprowadzono naprzemienne kolorowanie wierszy w ramach jednego projektu

  • w rejestrze Czas pracy w ramach zadań dodano filtr oraz kolumnę Typ urządzenia

  • w rejestrze Czas pracy w ramach zadań dodano filtr Temat zadania

  • w Kartotece projektu dodano automatyczny wybór etapu projektu dla akcji dodawania uruchamianych z paska narzędziowgo

  • przy tworzeniu zamówienia na podstawie specyfikacji projektu dodano podpowiadanie kontrahenta i osoby kontaktowej oraz wybór etapu projektowego

  • do programu dodano nową funkcjonalność powiązaną z modułem ofertowania oraz pracą projektową. Tworząc projekt na bazie zamówienia, system automatycznie ustawia kontrahenta, osobę kontaktową, wartość, priorytet, termin rozpoczęcia (z daty akceptacji lub przyjęcia), termin zakończenia (z terminu realizacji) wg danych ze źródłowego zamówienia. Dodatkowo istnieje możliwość określenia schematu nazwy (parametr "Format danych zamówienia - Dodaj projekt - nazwa") oraz treści (parametr "Format danych zamówienia - Dodaj projekt - treść") tworzonego projektu

  • w oknie dodawania Etapu projektu, system automatycznie podpowiada przypisany do niego segment lejka. Dodatkowo na Rejestrze etapów oraz w Grafiku etapów dodano możliwość filtrowania po segmencie lejka. W parametrach programu można skonfigurować aplikację tak, aby przypisany segment wyświetlał się także na grafiku

  • w oknie logowania dodano przypomnienie o terminie ważności licencji

  • w eksporcie do programu Optima dodano nową opcję (AKTUALIZUJ_TYLKO_PROWADZACEGO) umożliwiającą sterowanie procesem aktualizacji danych podczas eksportu (musi być włączony parametr AKTUALIZUJ_KONTRAHENTA). Po włączeniu nowej funkcji, podczas aktualizacji danych system dokona aktualizacji tylko przypisania opiekuna do kontrahenta (na podstawie danych z CRM, wymagane uzupełnienie pola Exx login w karcie operatora GoNet)

    (EWOptima 1.0.1131.46)

  • na Rejestrze wydruków dodano filtr "Systemowe" umożliwiający łatwe podzielenie dokumentów na systemowe i użytkownika

 
wrzesień 11, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1130 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do programu wprowadzono funkcjonalność informowania o nowościach i usprawnieniach. Informacje wyświetlane są po aktualizacji, a dodatkowo dostępne pod adresem https://gonetcrm.pl/changelog

usprawnienia
  • na Rejestrze operatorów dodano akcję "Edytuj grupę uprawnień" umożliwiającą szybkie przejście do trybu edycji grupy wybranego operatora

 
sierpień 16, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1129 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w widoku Planowanie czasu pracy dodano możliwość filtrowania po kolorze przypisanym do zadania

  • na Kartotece kontrahenta na zakładce Korespondencja dodano kolumny "Kontrahent powiązany - skrót", "Kontrahent powiązany - nazwa"

  • na liście użytkowników oraz w oknie z informacją o aktualnie zalogowanych użytkownikach dodano akcję "Ostatnie logowania ..." wyświetlającą informacje o historii ostatnich logowań wybranego operatora

  • w oknie dodawania / edycji zmiennej słownikowej użytkownika dodano duże pole opisowe "Uwagi"

  • na Rejestrze dokumentów dodano opcję "Otwórz plik ..." umożliwiającą szybki podgląd zawartości zaznaczonego dokumentu

  • w oknie dodawania planu dodano możliwość szybkiego wglądu w konfigurację wybranego mnożnika (kliknięcie na opisie Mnożnik)

 
lipiec 03, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1128 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze przeglądów dodano kolumny "Kontrahent - skrót" oraz "Kontrahent - NIP"

  • w Rejestrze operatorów dodano kolumnę "Ostatnie logowanie" zawierającą informację o dacie i czasie ostatniego logowania się do systemu danego operatora

  • do systemu wprowadzono parametr "Unikatowość pola numer umowy" umożliwiający ostrzeganie lub blokowanie zapisu danych kontrahenta jeśli jego numer umowy się powtarza

 
czerwiec 05, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1125 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w oknie podglądu wiadomości e-mail dodano funkcję "Pokaż źródło ..."

usprawnienia
  • na Rejestrze zadań wsadowych dodano opcję szybkiej aktywacji / deaktywacji zadania

 
maj 24, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1124 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Zmiana modyfikatora po zmianie towaru" określający zachowanie się systemu po zmianie towaru w oknie dodawania pozycji zamówienia. Nową domyślną wartością jest ustawienie modyfikatora z nowo wybranego towaru (bez potwierdzenia przez użytkownika)

  • na liście aktywnych kopii replikacji dodano kolumnę z listą osób które mogą się logować na danej kopii, dodatkowo z tego poziomu można zmienić to ustawienie (na bazie głównej)

 
maj 09, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1123 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dodano możliwość uruchomienia pomocy zdalnej z poziomu okna logowania

  • funkcjonalność automatycznej aktualizacji została rozbudowana umożliwiając większą kontrolę nad tym procesem. Do systemu wprowadzono nowe uprawnienie "Aktualizacja struktury bazy danych" decydujące o tym czy zalogowany operator będzie mógł przeprowadzić aktualizację oprogramowania jeśli zmianie ulega struktura bazy danych. Dodatkowo do systemu wprowadzono parametr "Aktualizacja oprogramowania (zmiana struktury) - okno logowania" zezwalający na aktualizację programu z poziomu okna logowania w sytuacji gdy zmianie ulega struktura bazy

  • w pasku statusu dodano informację o ilości zaznaczonych rekordów na rejestrze

 
kwiecień 29, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1120 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • dodano funkcjonalność aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji (wymagane uprawnienie "Aktualizacja oprogramowania"), dodatkowo funkcja może być także dostępna z poziomu okna logowania (parametr "Aktualizacja oprogramowania - okno logowania")

 
kwiecień 13, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1116 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze faktur oraz w Kartotece kontrahenta na zakładce Sprzedaż wprowadzono podsumowania w belce grupującej oraz dodano kolumnę "Kwartał"

 
kwiecień 11, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1115 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w oknie edycji / podglądu urządzenia dodano wizualizację historii przeglądów zarejestrowanych dla wybranego urządzenia

usprawnienia
  • na Rejestrze Zamówień oraz w obu kartotekach na zakładce Zamówienia dodano akcję Otwórz kartę towaru - dostępną w kontekście zaznaczonej pozycji specyfikacji zamówienia

 
marzec 11, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1114 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w module rozliczania czasu pracy dodano usprawnienie umożliwiające dodanie do zamówienia tworzonego na podstawie zadania prac z zadania źródłowego (parametr: "Kopiowanie prac zadania (zakładka Rozliczenie) do specyfikacji zamówienia")

  • nowy parametr "Wyświetlaj faktury proforma na rejestrach i w kartotekach" określający czy faktury pro-forma będą domyślnie wyświetlane

 
marzec 01, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1112 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • wprowadzono możliwość personalizacji wyglądu (kolorystyki) aplikacji poprzez wygodne okno konfiguracyjne (można je uruchomić z poziomu dolnego paska narzędziowego)

  • do systemu wprowadzono nowe uprawnienie (Administracja > Dostęp do globalnej wyszukiwarki), umożliwiające udostępnienie wybranym grupom funkcjonalności wyszukiwania w całej bazie danych

 
luty 20, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1111 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w Kartotece kontrahenta na zakładce Korespondencja dodano kolumnę z czasem faktycznym

  • w menu kontekstowym dla notatek dodano możliwość skopiowania treści notatki do schowka

  • w module pól dodatkowych dodano możliwość formatowania opisów

 
styczeń 29, 2021
GoNet CRM 5.114.1.1109 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w skrzynce odbiorczej wprowadzono funkcjonalność umożliwiającą dodanie wszystkich brakujących osób kontaktowych które znajdują się w polu DO i DW wiadomości e-mail (Dodaj > Osoby kontaktowe z listy DO i DW)

usprawnienia
  • na Rejestrze okresów dodano możliwość filtrowania po nazwie, dodatkowo domyślnie ukrywane są okresy historyczne

  • na rejestrach (kontrahenci, korespondencja, zamówienia, faktury) dodano kolumnę oraz dedykowany filtr po kraju kontrahenta

  • w module korespondencji seryjnej dodano dwie funkcje umożliwiające szybkie usunięcie pozycji ze zdublowanymi adresami e-mail lub numerami telefonu komórkowego

  • do systemu wprowadzono 3 nowe parametry (Oznacz flagę "Przeczytane" po wykonaniu akcji na wiadomości, Oznacz flagę "Pobierz" po wykonaniu akcji na wiadomości, Oznacz flagę "Usuń" po wykonaniu akcji na wiadomości). Dzięki nim można ustawić domyślne zachowanie systemu po wykonaniu określonej (dodanie zadania, odpowiedz, prześlij) akcji na wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej

 
listopad 08, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1104 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w historii projektu dodano wizualizację załączników dodanych do projektu

  • na Rejestrze projektów dodano kolumny "Osoba - email", "Osoba - GSM"

 
październik 29, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1103 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • usprawnienia w menu głównym aplikacji - wprowadzono ujednoliconą pozycję w menu "Dodaj ..." pozwalającą na szybkie wprowadzanie danych do systemu (parametry: "Wyświetl pozycję Dodaj w głównym menu","Ukryj w menu głównym pozycje dotyczące poszczególnych modułów")

 
październik 24, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1102 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dodano szereg usprawnień w module zarządzania produktami w projekcie: każde powiązanie można teraz dodawać / edytować przy użyciu klasycznej formatki, nowe okno umożliwia także edycję pól dodatkowych, wprowadzono również możliwość kopiowania wpisów

 
październik 23, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1101 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • wprowadzono usprawnienia dla wyliczanych pól dodatkowych z formą prezentacji typu Kolor. Teraz pola wyświetlane na rejestrach oprócz koloru prezentują także powiązaną nazwę. Dodatkowo, dla tego typu pól tworzy się dedykowany filtr w pasku filtrowania

  • na Rejestrze towarów dodano kolumny z informacją o masie i gabarytach

  • w Kartotece projektu na każdej zakładce dodano pasek statusu wraz z informacją o ilości rekordów

 
październik 20, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1100 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze korespondencji dodano kolumny z danymi adresowymi kontrahenta

  • na liście operatorów systemu dodano funkcjonalność eksportu danych

 
październik 12, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1099 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na Rejestrze zadań dodano wizualizację dnia w którym zadanie zostało zakończone, oraz możliwość filtrowania po tym polu

 
październik 08, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1098 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dodano obsługę załączników zapisanych w wiadomości e-mail w formacie text/calendar

  • wprowadzono ułatwienia przyśpieszające uruchomienie zdalnej pomocy programu GoNet - skrót dodano do belki menu (po prawej stronie) oraz do paska konfiguracyjnego u dołu

 
wrzesień 23, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1095 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dodano możliwość wysyłki oferty lub zamówienia mail'em bezpośrednio z poziomu okna podglądu oferty

 
wrzesień 20, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1094 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do systemu wprowadzono nową funkcjonalność - dostęp do zadań dla swoich podwładnych. Nowe możliwości konfiguracji pozwalają bardziej elastycznie skonfigurować poziom widoczności danych w pracy zadaniowej dając możliwość wglądu w zadania wprowadzone dla swoich podwładnych bez konieczności nadawania uprawnienia dostępu do wszystkich zadań (uprawnienia - "Dostęp do zadań dla podwładnych")

  • do systemu wprowadzono funkcjonalność kopiowania załączników podczas kopiowania kartotek towarowych (parametry:"Kopiuj załączniki - kopiowanie towarów", "Dialog wyboru załączników - kopiowanie towarów")

usprawnienia
  • w oknie rezerwacji zasobu dodano skrót do wydruków i narzędzi

 
wrzesień 13, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1093 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na zakładce Uprawnienia (okno edycji operatora oraz grupy uprawnień) dodano symbolikę wyróżniającą 3 poziomy uprawnień: administracyjne, kierownicze oraz pracownicze

 
wrzesień 07, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1092 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • zaimplementowano obsługę załączników dla Urządzeń w module serwisowym

  • dodano wizualizację danych historycznych urządzenia. Nowa zakładka dostępna jest w kilku lokalizacjach: okno podglądu / edycji urządzenia, Rejestr urządzeń, Kartoteka kontrahenta / projektu > Urządzenia

  • w oknie dodawania instalacji dodano zakładkę Urządzenia. W trybie edycji z poziomu tej zakładki zaimplementowano możliwość podstawowych operacji na wybranym urządzeniu

usprawnienia
  • dodano możliwość parametryzacji dwukliku na Instalacji (Rejestr i obie kartoteki)

  • na Rejestrze kontrahentów dodano kolumnę "L" symbolizującą czy dla danego kontrahenta określone są współrzędne

 
wrzesień 07, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1091 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • rozbudowano moduł rejestracji czasu pracy - do systemu dodano możliwość bezpośredniego przeglądania czasu pracy zarejestrowanego w ramach zadań (Rejestry > Zadania > Czas pracy w ramach Zadań, Kartoteka kontrahenta / projektu > Prace). Dostępem do nowych rejestrów możemy zarządzać poprzez uprawnienia (Dostęp do rejestru czasu pracy). Do systemu wprowadzono także nowe uprawnienie - "Dostęp do zarejestrowanych prac swoich podwładnych"

 
wrzesień 07, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1090 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w oknie kontrahenta pole NIP przeniesiono na pierwszą zakładkę

 
sierpień 12, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1089 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do systemu wprowadzono nową funkcjonalność - szybkie dodawanie kontrahenta na podstawie NIP. Nowa funkcja otwiera okno dodawania kontrahenta z uzupełnionymi danymi na podstawie Bazy Internetowej Regon - jeśli wykryje że w schowku znajduje się prawidłowy numer NIP (w przeciwnym wypadku poprosi o podanie numeru)

usprawnienia
  • do systemu wprowadzono możliwość określenia maksymalnej długości skrótu nazwy towaru

  • na Rejestrze wydruków dodano możliwość łatwego odfiltrowania wydruków i narzędzi oraz dodano funkcję usuwania wydruków z systemu

 
czerwiec 11, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1088 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • na liście aktywnych kopii replikacji dodano akcję pozwalającą sprawdzić historię ostatnich logowań do wybranej bazy

 
czerwiec 04, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1087 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • dodano funkcjonalność zbiorczego generowania zadań dla zaznaczonych kontrahentów oraz osób kontaktowych

usprawnienia
  • na Rejestrze operatorów dodano kolumnę z informacją do jakich grup należy wybrany użytkownik

  • na liście grup uprawnień dodano kolumnę z użytkownikami przypisanymi do danej grupy

  • na Rejestrze korespondencji dodano nowe kolumny: Rok i Miesiąc. Nowe kolumny w połączeniu z mechanizmem grupowania pozwalają na błyskawiczne analizy dotyczące aktywności pracowników w różnych obszarach

 
maj 21, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1085 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w widoku Planowanie czasu pracy dodano możliwość konfiguracji wielkości czcionki oraz możliwość ukrycia przycisków nawigacji i paska statusu (parametry "Rozmiar czcionki grafika", "Wyświetl przyciski do nawigacji","Wyświetl pasek statusu" )

  • w Kartotece projektu na zakładce Osoby dodano wizualizację uwag przypisanych do wybranej osoby kontaktowej

  • usprawnienia w module serwisowym: kopiowanie urządzeń z poziomu Kartoteki kontrahenta, wybór terminu przypomnienia i treści zadania przy generowaniu zadań serwisowych

 
maj 03, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1083 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dodano możliwość wprowadzania / edycji towaru powiązanego bezpośrednio w oknie karty produktu (zarówno w trybie dodawania jak i edycji)

 
maj 02, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1082 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w module serwisowym wprowadzono kilka usprawnień. Dodano parametr  określający format jaki będzie użyty do wyświetlania urządzeń nadrzędnych na rejestrach oraz w oknie dodawania, zmodyfikowano wyszukiwanie wg urządzenia nadrzędnego - oprócz urządzeń podrzędnych system wyświetla także przypisaną jednostkę nadrzędną, w konfiguracji aplikacji możemy też ustawić opcję usprawniającą grupowanie rejestrów wg urządzeń nadrzędnych

 
maj 03, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1081 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • nowa funkcja w module ofertowania - zatwierdzanie ofert. Rozwiązanie dedykowane jest dla firm gdzie proces ofertowania może wymagać akceptacji przełożonych - gdy oferta przekracza zadaną kwotę. Dla każdego operatora w systemie określamy maksymalną kwotę oferty jaką może on przygotować bez konieczności zatwierdzenia, a dodatkowo definiujemy drabinkę przełożonych właściwych do zatwierdzenia dokumentów na wyższe kwoty. Program automatycznie wysyła prośbę do odpowiednich operatorów jeśli zachodzi taka konieczność. Akcje związane z nową funkcjonalnością oraz informacje dotyczące przebiegu zatwierdzania (data zatwierdzenia, operator procedujący, zatwierdzenie / odrzucenie, informacje dodatkowe) dostępne są z poziomu rejestrów zamówień, oraz z okna podglądu. System rejestruje przebieg całego procesu - od przygotowania oferty, przez prośbę o zatwierdzenie do zatwierdzenia / odrzucenia oferty przez przełożonego. Dla każdej czynności rejestrowana jest data i czas, oraz operator

 
maj 03, 2020
GoNet CRM 5.114.1.1080 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • do systemu wprowadzono funkcjonalność kopiowania urządzeń, dzięki temu zasilanie system w nowe dane przy wdrożeniu stało się znacząco łatwiejsze

 
kwiecień 09, 2020
GoNet CRM 5.112.1.1074 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • moduł serwisowy przeszedł gruntowną przebudowę, wprowadziliśmy między innymi: dostęp do rejestrów z menu głównego, ujednolicenie sposobu dodawania - uproszczenie okien, jedno uniwersalne okno do edycji i wymiany danych urządzenia, nową oprawę graficzną, informacje o modyfikacjach rekordu w każdy oknie, możliwość uruchomienia narzędzi / wydruków bezpośrednio z okna podglądu, informacje o urządzeniach, zadaniach, serwisach na Rejestrze instalacji, informacje o urządzeniach, zadaniach, serwisach na Kartotece kontrahenta > Instalacje

  • do systemu wprowadziliśmy kolejne możliwości personalizacji - dla obu kartotek osoba z uprawnieniami administracyjnymi może zmodyfikować ustawienia zakładek - ikonę, widoczność, nazwę

usprawnienia
  • nowy parametr w konfiguracji aplikacji - "Ustaw grupę uprawnionych przy dodawaniu kontrahenta" umożliwiający automatyczne przypisanie grupy osób uprawnionych do zakładanej kartoteki kontrahenta

 
kwiecień 09, 2020
GoNet CRM 5.112.1.1072 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • nowa funkcjonalność - szybka konfiguracja okien uruchamianych po zalogowaniu się do systemu. Od tej wersji korzystając z ikony w lewym dolny rogu paska bocznego - użytkownicy mogą określić które okna uruchamiane są po zalogowaniu do systemu. Nowa funkcja daje możliwość uruchamiania kilku rejestrów jednocześnie

 
marzec 25, 2020
GoNet CRM 5.112.1.1071 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • dodano możliwość zbiorczego wygenerowania zadań serwisowych do wybranych urządzeń - funkcjonalność jest dostępna z poziomu Rejestru urządzeń, oraz w Kartotece kontrahenta na zakładce Urządzenia

 
marzec 23, 2020
GoNet CRM 5.112.1.1070 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • projektant w module pól dodatkowych został wyposażony w opcję wyrównania kontrolek do zadanej siatki

  • do systemu wprowadzono znaczące ułatwienia dotyczące pracy na monitorach 4K i większych - każde okno (rejestry i okna dodawania) może być umieszczone na wybranym przez użytkownika obszarze roboczym

    dodatkowo do konfiguracji aplikacji wprowadzono parametry ("Zapisz obszar roboczy okien dodawania", "Zapisz obszar roboczy rejestrów") umożliwiające taką konfigurację systemu aby wybrany obszar roboczy został zapamiętany

 
marzec 12, 2020
GoNet CRM 5.112.1.1068 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • dodano możliwość scalania zmiennych słownikowych (Tematy zadań, Tematy korespondencji) w trybie pojedynczym (Środowisko > Zmienne słownikowe) oraz hurtowym - poprzez aplikacją GImport

 
grudzień 06, 2019
GoNet CRM 5.112.1.1062 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • w Rejestrze pól dodatkowych dodano możliwość wygenerowania zapytań w języku SQL pobierających i aktualizujących dane - na potrzeby modułu raportów

 
listopad 28, 2019
GoNet CRM 5.112.1.1061 (wersja archiwalna)
usprawnienia
  • wprowadzono funkcjonalność szybkiej konfiguracji bocznego paska aplikacji GoNet CRM. Teraz w prosty i intuicyjny sposób można dodać skróty do najczęściej używanych funkcji takich jak rejestry, raporty czy dedykowane narzędzia użytkownika

  • na bocznym pasku narzędziowym dodano skróty do akcji umożliwiających szybką konfiguracją paska, sprawdzenie listy zalogowanych operatorów i licencji, czy też zmiany parametrów pracy aplikacji

  • dodano uprawnienia umożliwiające precyzyjne określenie którzy użytkownicy lub grupy mogą przeglądać, dodawać, usuwać kontrahentów i osoby kontaktowe w każdym projekcie. Wprowadzono możliwość parametryzacji podwójnego kliknięcia oraz funkcjonalność grupowego usuwania na zakładkach Kontrahenci i Osoby w Kartotece projektu

  • projektant w module pól dodatkowych został wyposażony w opcję wyrównania kontrolek do zadanej siatki

  • w oknie dodawania zamówienia dodano możliwość określenia czy na liście pozycji towarowych będą się wyświetlały pozycje o zerowym stanie magazynowym. Dodatkowo do listy rozwijalnej jako kolumnę można dodać cenę zakupu towaru



Wygenerowano w czasie 7.85 s.