Sprawdź co nowego w GoNet CRM
31.05.2022
GoNet CRM nieustannie zmienia się dla Was (-: Sprawdź jakie nowości i usprawnienia wprowadziliśmy w najnowszej wersji oprogramowania. więcej
Zmieniamy się dla WAS!
05.05.2020
Na naszej stronie internetowej Pojawiły się NOWE MOŻLIWOŚCI na Pasku Bocznym! więcej
Nowe certyfikaty
24.09.2019
Aby ułatwić pobierania demo i możliwości przetestowania naszego systemu pliki pobierane z naszej strony internetowej zostały podpisane Certyfikatem Code Signing. więcej
Darmowe demo systemu Gonet CRM
25.06.2019
Zastanawiasz się nad wdrożeniem systemu GoNet CRM w swojej firmie, nie chcesz jednak ponosić kosztów bez gwarancji, że będzie to rozwiązanie, które spełni twoje oczekiwania? To całkowicie zrozumiałe – żaden przedsiębiorca nie chce ponosić niepotrzebnych, dodatkowych kosztów. Doskonale o tym wiemy, dlatego też mamy dla ciebie propozycję – przetestuj nasz system całkowicie za darmo. więcej
Zostań Partnerem GoNet CRM!
29.03.2019
Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć partnerską. Jeśli chciałbyś nawiązać z nami współpracę zachęcamy do kontaktu. Chętnie się Tobą spotkamy, zaprezentujemy możliwości GoNet CRM i szczegółowo omówimy warunki i modele współpracy. Nawiązując z nami współpracę nic nie ryzykujesz, możesz tylko zyskać. więcej
CRM a RODO
27.02.2019
25 maja 2018 r. weszła w życie ustawa dotycząca Rozporządzania o Ochronie Danych Osobowych. Pojawiło się więc wiele pytań i niepokoju wśród przedsiębiorców, używających programu CRM, dotyczące między innymi tego czy dane osobowe w CRM dla firm są zgodne z RODO? Oczywiste jest, że każda firma musi działać zgodnie z prawem, dlatego konieczne jest, aby wiedzieć, jak to wszystko wygląda od strony prawnej. Czy rzeczywiście lęk jest uzasadniony? więcej
Crm dla szkół
16.01.2019
Głównym celem systemu CRM jest zarządzanie relacjami z klientem oraz wsparcie procesów działania jednostki, w której wprowadzone zostają rozwiązania CRM. Modułowa konstrukcja oprogramowania umożliwia precyzyjne dopasowanie go do potrzeb danej firmy. System CRM wykorzystują zarówno największe na rynku firmy, jak i mali przedsiębiorcy. Funkcjonalności CRM sprawdzą się także w placówkach edukacyjnych. CRM dla szkół przeniesie zarządzanie jednostką na wyższy poziom. więcej
Fundamentem rozwoju firmy są klienci. Prowadząc małą firmę konieczne jest budowanie relacji klienta z przedsiębiorstwem i dążenie nie tylko do zainteresowania konsumentów ofertą firmy, ale także do stałego z niej korzystania. Na relację firma-klient ogromny wpływ ma przede wszystkim sposób komunikacji oraz metody wewnętrznego zarządzania. Może wydawać się to nieoczywistym, ale taka jest prawda. Budowanie silnej relacji z klientem oraz dążenie do wytworzenia w konsumentach lojalności wobec marki wspierają systemy CRM. Zadania CRM skupiają się w okół realizacji założeń filozofii CRM dążącej właśnie do tworzenia trwałych więzi oraz usprawnienia wszystkich procesów zachodzących w firmie. Obecnie tworzone są coraz to nowe systemy CRM, a producenci starają się dostarczyć jeszcze bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Jak wybrać właściwy system CRM dla małej firmy? Praktyczne porady poniżej. więcej
Wesołych Świąt z GoNet CRM!
24.12.2018
Wszystkim naszym klientom, współpracownikom i kontrahentom życzymy aby kolejny rok był wyjątkowym i spokojnym czasem, w którym zrealizujecie wszystkie swoje osobiste plany i zamierzenia. więcej
Park Family Fun z GoNet CRM!
12.12.2018
Za nami kolejne wdrożenie. Tym razem GoNet CRM wspiera codzienną pracę w branży rozrywkowej. więcej
Każda firma, szczególnie ta zajmująca się handlem, powinna posiadać funkcjonalny program CRM dla handlowców. Dlaczego jest to tak ważne? W takim przedsiębiorstwie działalność ukierunkowuje się przede wszystkim na relacje z klientem oraz na pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i dbanie o dobre kontakty z aktualnymi kooperantami. więcej
CRM dla handlowców
23.11.2018
Branża handlowa opiera się przede wszystkim na jak największym wolumenie sprzedaży. Dlatego też kluczowe znaczenie ma nie tylko poszukiwanie nowych klientów, ale również dbanie o relacje z tymi, którzy już korzystają z naszej oferty. Wymaga to nie tylko zaangażowania, ale również pamiętania o potrzebach klientów i historii wcześniejszych kontaktów. Nic więc dziwnego, że większość firm z tej branży korzysta z nowoczesnych systemów, które to ułatwiają. więcej
Całkiem niedawno zadebiutował w naszej ofecie moduł planów i prowizji. Teraz może z niego korzystać każdy użytkownik GoNet CRM w wersji mobilnej. W dobie mobilności ważne jest aby wszystkie funckjonalności programu dostępne były z poziomu telefonu lub tabletu więcej
Nowy moduł w GoNet CRM
31.08.2018
Od 1 września 2018 roku w naszym systemie dostępna jest nowa funkcjonalność. Przedstawiamy innowacyjne możliwości wyznaczania celów i monitoringu ich realizacji - moduł planów i prowizji. więcej
Firma w kieszeni!
06.07.2018
Urządzenia mobilne zrewolucjonizowały nasze życie. Smartfon bądź tablet zastępuje wiele urządzeń używanych w życiu codziennym (od telefonu przez telewizor po klucz otwierający drzwi do domu). Jak powszechnie wiadomo obecnie w telefonie (smartfonie) funkcja dzwonienia i wysyłania sms to dodatek. Rozwój technologii mobilnej nie tylko zrewolucjonizował nasze życie prywatne ale także zawodowe. Nic nie stoi na przeszkodzie aby nosić własną firmę w kieszeni! Wszystko dzięki systemom klasy CRM, które obsługiwać możemy np. przy pomocy smartfona czy tableta. więcej
CRM całościową strategią firmy
29.06.2018
Proste rozumienie CRM jako zarządzania kontaktami z klientami nie przyniesie przedsiębiorcy zakładanych korzyści (a już na pewno nie maksymalnych). więcej
Nieco ponad rok temu firma Claro sp. z o.o. zdecydowała się udoskonalić sposób funkcjonowania firmy, dlatego zdecydowała się na wdrożenie systemu GoNet CRM. Nasz system okazał się tak dobrym rozwiązaniem, że projekt jest cały czas rozwijany więcej
Jakie oprogramowanie do firmy?
22.06.2018
Wsparcie branży IT w działalności współczesnych przedsiębiorstw jest niezbędne. Rozwój technologii przenosi wiele zadań firm w przestrzeń świata cyfrowego. Dlatego też bez odpowiednich narzędzi dzisiejsze firmy nie są w stanie dobrze prosperować, a nawet utrzymać się na rynku, którego konkurencyjność wzrasta z dnia na dzień. więcej
GoNet a RODO
04.06.2018
W związku z wejściem w życie nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych wprowadziliśmy w GoNet CRM zmiany, które pomogą spełnić firmom wymogi formalne sformułowane we wcześniej wspomnianym rozporządzeniu. więcej
CRM - podstawowe zadania
24.05.2018
Głównym zadaniem systemu CRM (Customer Relationship Management) jest budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientem. Jednakże, jako otwarta i zaawansowana platforma służąca obsłudze nawet najbardziej skomplikowanych zadań, system ten posiada cały zakres opcji pozwalających na wykonywanie wielu operacji. więcej
Sprawdzony CRM dla firm
08.03.2018
Trudno wyobrazić sobie działalność współczesnych firm usługowych i handlowych, które nie stosowałyby dobrego systemu zarządzania relacjami z klientami. Naukowcy są zgodni – utrzymanie klienta jest dużo łatwiejsze i tańsze, niż próba zdobycia nowego. Uświadomienie sobie tej prostej zależności prowadzi do postawienia ważnego pytania – jak tego dokonać? Sposobem jest stosowanie filozofii CRM, czyli Customer Relationship Management. więcej
Wdrożenie GoNet CRM w Dziurskip
29.01.2018
Rok 2017 przyniósł kilka wyjątkowych wdrożeń oprogramowania GoNet CRM. Jedno z nich miało miejsce w firmie Dziurskip mającej siedzibę w podkrakowskim Bosutowie. Ten producent listew podłogowych szukał narzędzia, które będzie wsparciem w codziennej pracy trzech działów: administracyjnego, handlowego oraz produkcyjnego. więcej
CRM w mikroprzedsiębiorstwach
16.01.2018
Jak wiemy sektor małych i średnich firm w naszym kraju powszechnie wykorzystuje rozwiązania informatyczne szczególnie w przypadku gospodarki magazynowej oraz fakturowania. Mimo to po bardziej wyspecjalizowane narzędzia takie jak CRM sięga już dużo mniej przedsiębiorców. Czy słusznie? Czy naprawdę fakt, że firma jest mała i ma tylko 2 handlowców to powód aby rezygnować z dobrej obsługi klientów których już pozyskała? więcej
Firma Kim Group, która jest producentem oprogramowania GoNet CRM, w nadchodzącym sezonie żużlowym będzie występować jako sponsor strategiczny zespołu Włókniarz Częstochowa! więcej
Wdrożenie GoNet CRM w Włókniarzu Częstochowa
30.12.2015
Włókniarz Częstochowa rozpoczyna rok 2016 razem z GoNet CRM. Dzięki możliwościom dostosowania programu pod indywidualne potrzeby staje się już drugim klubem sportowym, który nawiązuje z nami współpracę. więcej
Kolejne udane wdrożenia GoNet CRM.
04.06.2015
GoNet CRM integrujemy z programem RAKSSQL
03.06.2015
Promocja
16.09.2014
Zbliżająca się jesień oraz zakończenie prac nad kolejnymi modułami GoNet CRM for Android, nad którym nasz zespół programistów pracuję od poczatku bieżącego roku, zachęciły nas do wprowadzenia kilku ciekawych rozwiązań w naszej ofercie. Każdy nowy klient oraz dotychczasowy użytkownik systemu, będzie mógł skorzystać z jednej, z dwóch propozycji, które mamy nadzieję jeszcze bardziej uatrakcyjnią nasza ofertę dla Państwa. więcej
09.09.2014 Nowości w wersji mobilnej
09.09.2014
Wakacje pozowliły nam zdobyć nową energię do jeszcze cięższej pracy i dzięki temu wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolengo GoNet CRM for Android zyskuję kolejny moduł - M oduł pracy projektowej . więcej
Nowości w wersji mobilnej
17.07.2014
Wakacje rozpoczęły się na dobre. Lato jednak zmotywowało nas do cięższej pracy. Najnowsza aktualizacja GoNet CRM for Android , dzięki nowym funkcjonalnościom, jeszcze bradziej ułatwi pracę mobilną. więcej
GoNet CRM for Android w sklepie Google Play
30.05.2014
GoNet CRM for Android od teraz dostępny w sklepie Google Play. więcej
GoNet CRM w nowej hali EXPO Kraków
16.05.2014
W dniach 27-28 maja wzięliśmy udział w premierowej edycji Targów Rozwiązań i Techgnologii Mobilnych Mobile-IT, gdzie zaprezentowaliśmy nasze najnowsze rozwiązanie - GoNet CRM for Android. więcej
Nowości w wersji mobilnej
15.05.2014
Specjalnie dla Państwa nasz produkt stale udoskonalamy i rozwijamy. Poniżej kilka najważniejszych zmian oraz nowości w programie, które napewno ułatwią pracę. więcej
Witamy na nowej stronie www.gonetcrm.pl
23.04.2014
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu naszą nową stronę internetową. Wraz z pojawieniem się na rynku naszego nowego produktu - systemu GoNet CRM na urządzenia mobilne postanowiliśmy delikatnie przebudować tak nasze logo jak i naszą stronę. więcej
Jednym z wyzwań przedsiębiorstwa wdrażającego system CRM jest podjęcie decyzji o dostawcy oprogramowania. Przedsiębiorstwo może wybierać pomiędzy dużymi międzynarodowymi korporacjami lub mniejszymi dostawcami działającymi na lokalnym rynku. więcej
Dlaczego warto mieć CRM w czasie kryzysu?
28.02.2014
Dlaczego warto mieć CRM w czasie kryzysu? - 5 praktycznych powodów Konkurencja w czasie kryzysu staje się jeszcze ostrzejsza, klienci wybierają spośród wielu podobnych ofert, o wyborze często decyduje to jak zostaną obsłużeni. Mając CRM obsługa klienta staje się znacznie prostsza. W czasie kryzysu pozyskanie nowego klienta to duże wyzwanie, dlatego warto skupić się na perfekcyjnej obsłudze już posiadanych. więcej
Już jest! GoNet for Android!
01.02.2014
Wsparcie w zasięgu ręki! Zarządzaj swoją pracą przez Smartphone lub Tablet. więcej
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie