Etapy wdrożenia GoNet CRM
ETAP 1: Analiza przed-wdrożeniowa
To wstęp do procesu wdrożenia. Tu określamy cele, które firma chce zrealizować wspierając swój biznes GoNet CRM Support System.
Opisujemy jakie są oczekiwania względem systemu, osób zarządzających firmą jak i przyszłych użytkowników. Zebrane w ten sposób informacje, pozwalają nam na dostosowanie programu do potrzeb Twojej firmy. Analiza przed-wdrożeniowa jest odpowiedzią na pytanie - jak zachodzące w firmie procesy, będą monitorowane przy użyciu GoNet CRM Support System.
W ramach tego etapu pwoinniśmy rownież zaplanować budżet. Musisz ustalić ramy finansowe, w jakich możesz się poruszać przy wyborze systemu.
ETAP 2: Konfiguracja
Zanim Twoja Firma zacznie korzystać z programu, potrzebna jest jego konfiguracja. Na tym etapie wprowadzamy do programu informacje, które będą niezbędne w codziennej pracy Twojego przedsiębiorstwa. To także moment w którym określamy uprawnienia użytkowników programu. To idealny czas na import danych z programów zewnętrznych.
ETAP 3: Instalacja
Podczas tego etapu dokonujemy wszystkich potrzebnych instalacji na urządzeniach w Twojej firmie.
ETAP 4: Szkolenia
Chcemy mieć pewność, że wprowadzone rozwiązanie będzie chętnie wykorzystywane przez Twoich pracowników. Razem z wdrożeniem dajemy Ci pakiet szkoleń, który pozwoli za optymalizację pracy wszystkich działów korzystających z GoNet CRM Support System. Czas trwania szkolenia różni się w zależności od liczby użytkowników. Program szkolenia jest ustalany razem z Tobą w oparciu o potrzeby Twojej firmy.
Zobacz więcej na naszym Blogu!
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie