Integracja z centralą telefoniczną SLICAN
Moduł daje możliwość nawiązywania połączeń telefonicznych z klientami za pośrednictwem programu. Połączenia do klientów wpisanych do bazy danych wykonywane są poprzez opcję „Dzwoń” w Kartotece Kontrahenta lub Osoby Kontaktowej danej firmy - wystarczy kliknąć a program wybierze za nas numer. Podczas nawiązywania połączenia do klienta istniejącego w bazie danych, otwierana jest formatka dodawania korespondencji typu wychodząca rozmowa telefoniczna, użytkownik ma możliwość łatwego dodania informacji w formie notatki z odbytej rozmowy.
Dla rozmów przychodzących automatycznie otwierana jest formatka dodawania nowej korespondencji bądź dodawania kontrahenta - w zależności czy klient jest już wpisany do naszej bazy. Dzięki oprogramowanej funkcjonalności użytkownik programu ma pewność dokładnie prowadzonej historii kontaktów z klientami, co pozwala na dotarcie do każdej informacji z przełomu całej współpracy.
Dodatkowo w oknie informującym o rozmowie przychodzącej udostępniona jest także informacja o aktualnej kwocie zaległości w płatnościach z danym kontrahentem - co umożliwia osobie odbywającej rozmowę przypomnienie danemu kontrahentowi o zaległościach. W każdej chwili operator ma też możliwość przejścia na kartotekę kontrahenta i zapoznanie się z dotychczasowymi ustaleniami.
Moduł współpracuje z większością central firmy Slican. Więcej informacji o centralach telefonicznych na stronie producenta - firmy Slican.
Zobacz więcej na naszym Blogu!
wróćtel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie