GoNet CRM for Android
Korzystając z tego modułu zyskujesz możliwość między innymi:
Moduł mobilny to aplikacja instalowana bezpośrednio na urządzeniu, która łączy się z główną bazą dzięki temu wszystkie zadania i kontakty zaplanowane w biurze, można wykonywać zdalnie. System usprawnia pracę w terenie dzięki możliwości bezpośredniego nawiązania połączenia z kontrahentem, wskazania lokalizacji lub wyznaczenia trasy dojazdu.
GoNet CRM for Android to doskonałe narzędzie dla wszystkich tych, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, dużo czasu spędzają w delegacjach a jednocześnie brakuje im systemu, który wspomoże ich pracę w zakresie kontaktów z klientami, planowania czasu pracy czy też błyskawicznego tworzenia ofert na życzenie klientów. To także system przeznaczony dla właścicieli i zarządu firm dzięki, któremu niezależnie gdzie są mogą weryfikować realizację projektów, delegować zadania, monitorować postępy i przeglądać dowolne raporty.
GoNet CRM for Android to:
- narzędzie, które dostosuję się to trybu Twojej pracy
- możliwość poprawy wizerunku firmy dzięki ujednoliceniu wyglądu ofert oraz usprawnieniu obsługi klienta
- system dzięki któremu już nigdy nie przegapisz okazji sprzedażowej
- plan Twojego dnia i kalendarz zadań
- lepsza komunikacja wewnątrz firmy
- doskonałe narzędzie do raportowania i analizy pracy działu handlowego i marketingowego
Tak samo jak w przypadku wersji stacjonarnej GoNet for Android ma budowę modułową, która odzwierciedla funkcjonalności Gonet CRM stacjonarnego. Rozwiązanie takie pozwala każdemu użytkownikowi w prosty, intuicyjny sposób korzystać z obydwu wersji.
MODUŁ PODSTAWOWY
Zawiera w sobie kilka mniejszych części - kluczowych z punktu widzenia CRM:
- Zarządzanie kontrahentami i kontaktami - baza wiedzy o klientach
- Odbieranie i wysyłanie firmowej poczty
- Przeglądanie historii korespondencji - możliwość rejestrowania relacji z klientem
- Planowanie i delegowanie zadań - możliwość zarządzania czasem pracy
- Wgląd do dokumentów zapisanych w bazie
- Stały dostęp do raportów
MODUŁ REZERWACJI ZASOBÓW
GoNet CRM for Android daję Ci możliwość planowania wykorzystania zasobów Twojej firmy. Zasobem może być zarówno osoba zatrudniona w firmie, jak również wszystkie posiadane przez firme zasoby rzeczowe (jak samochody, rzutniki, sale konferencyjne itp.).
MODUŁ OFERTOWANIA I ZAMÓWIEŃ
Pozwala na rejestrację w programie ofert i zamówień na rzecz klientów, a także zamówień składanych do naszych dostawców.
FAKTURY I PŁATNOŚCI
Moduł umożliwia przeglądanie i analizę dokumentów finansowych (zakup, sprzedaż) importowanych z zewnętrznego programu fakturującego.
PRACA PROJEKTOWA
Moduł daje możliwość planowania, zarządzania i kontrolowania postępu prac projektowych oraz reagowania w razie wszelkich odchyleń.
PLANY I PROWIZJE
Moduł pozwala monitorować postęp realizacji planów (sprzedaż, aktywność, etc.), automatycznie obliczać prowizje, tworzyć systemy premiowe.
Zobacz więcej na naszym Blogu!
wróćtel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie