Pomoc zdalna
Usługa dla użytkowników GoNet CRM*
Do dyspozycji klientów udostępniamy moduł pomocy zdalnej:
- wersja opartą o moduł TeamViewer
POBIERZ ~19 MB
Jak to działa?
Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlone okno:
Aby nawiązać połączenie, należy podać konsultantowi wyświetlony numer ID oraz hasło.
Po zakończeniu pracy, konsultant rozłączy połączenie, od tej pory pulpit użytkownika nie będzie już dostępny, aż do następnego jawnego połączenia i podania nowego hasła.
Bardzo istotne jest że połączenie może być tylko wywołane przez użytkownika, dzięki temu nie ma obawy że niepowołana osoba uzyska dostęp do pulpitu. Przez cały czas użytkownik widzi co robi konsultant, może też sam zakończyć połączenie.
* usługa jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną asystę programową
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
copyright KIM GROUP 2014-2024
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie