Historia relacji z klientem
Podczas bieżącej pracy z klientem istotne jest, aby pamiętać o wszystkich kluczowych ustaleniach.
Przy pomocy systemu GoNet CRM zadanie to staje się niezwykle proste. Funkcja korespondencji umożliwia zapisywanie przy każdym kontrahenci takich informacji jak:
Dzięki systematycznie wprowadzanym danym, bardzo szybko można sprawdzić co, kiedy i w jakiej formie było ustalone z danym kontrahentem. Można również ustalić który pracownik się kontaktował oraz z kim rozmawiał u kontrahenta.
Każdy z typów korespondencji można związać z kontrahentem zapisanym w bazie, jak również z projektem (etapem projektowym) zdefiniowanym w systemie. Możliwe jest podanie dokładnej daty i godziny zaistnienia korespondencji oraz określenie jej faktycznego czasu trwania. Ponadto, opis każdej korespondencji obejmuje nie tylko możliwość wprowadzenia jej treści, ale również załączenia dokumentów elektronicznych (plików) z nią związanych.
Korespondencja seryjna
Aplikacja umożliwia także tworzenie i wysłanie korespondencji seryjnej za pomocą wbudowanego klienta poczty elektronicznej. Pod pojęciem korespondencji seryjnej należy rozumieć możliwość zaadresowania jednej wiadomości do wcześniej zdefiniowanej grupy odbiorców.
Korespondencja wewnętrzna
GoNet CRM wyposażony został w moduł umożliwiający wysyłanie informacji tekstowych do wszystkich użytkowników systemu. W momencie tworzenia takiej "korespondencji" określa się termin kiedy adresat ma ją dostać. Dzięki temu możliwe jest np. przypominanie o zadaniach do wykonania czy szybkie raportowanie wykonania zadania.
Zobacz więcej na naszym Blogu!
wróćtel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie